Fraud Blocker Directiesecretaresse | FUMO | Freelance Opdrachten

Directiesecretaresse

Logo van FUMO Omgevingsdienst Fryslân met een hartvormige afbeelding verwerkt in de letter "O" in FUMO.

Aanvraagnummer: 4786
Organisatie: FUMO
Locatie: FUMO
Uren per week: 28
Tarief: €55 - €70 per uur
Regio: Friesland
Startdatum: 25-11-2024
Optie tot verlenging: Ja
Sluitingsdatum: 12-11-2024 23:59

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

Wij zijn de FUMO, de omgevingsdienst van Fryslân. Wij behandelen vergunningaanvragen en houden toezicht op het milieu en de natuur. Daarnaast geven we advies over specialistische onderwerpen zoals geur, bodem, energie en veiligheid. Dat doen we voor de inwoners en bedrijven van Fryslân. In opdracht van de 18 Friese gemeenten, de provincie Fryslân en Wetterskip Fryslân.

Voor onze afdeling Bedrijfsvoering zijn wij op zoek naar een enthousiaste:

Directiesecretaresse


Verantwoordelijkheden


Wat ga je doen?

Jij bent als directiesecretaresse, samen met twee collega’s, verantwoordelijk voor de secretariële, administratieve en organisatorische taken voor het managementteam van de FUMO. Je bent hierin het aanspreekpunt voor zowel managementleden als externe contact personen. Je houdt je hierbij onder andere bezig met agendaplanning en -beheer, het bijhouden van verschillende mailboxen, behandelen van inkomende en uitgaande (digitale) post en mail. Daarnaast verricht je ook ondersteunende en faciliterende werkzaamheden als het organiseren van vergaderingen en diverse overleggen en bijeenkomsten en heb je een (ondersteunende) rol ten aanzien van de planning van overleggen met het Algemeen en Dagelijks Bestuur. Je werkt nauw samen met je collega’s van bestuur ondersteuning, ondersteuning accountteams en de frontoffice en vervangt hen ook in geval van afwezigheid. Tot slot verricht je ook voorkomende ondersteunende werkzaamheden binnen de afdeling Bedrijfsvoering.

Dé kandidaat voor onze opdracht:

  • Je kunt zeer goed notuleren;
  • Je hebt werkervaring opgedaan binnen een overheidsorganisatie;
  • Je hebt ervaring met het agendabeheer van complexe vergaderingen;
  • Je hebt gedegen kennis van Microsoft Office en hebt ervaring met het programma iBabs.

Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 25-11-2024 tot en met 31-05-2025 voor 28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Kwaliteit (eisen)

U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

Je hebt werkervaring opgedaan binnen een overheidsorganisatie

Je beschikt over minimaal een afgeronde relevante mbo-opleiding

Je kunt goed notuleren

Je hebt ervaring met het agendabeheer van complexe vergaderingen

Je hebt gedegen kennis van Microsoft Office en hebt ervaring met het programma iBabs


Prijs (eisen)

Minimaal: € 55,00
Maximaal: € 70,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 50 %
Gewicht van kwaliteit : 50 %
Uitleg gunningscriteria

Op basis van de economisch meest voordelige inschrijving (EMVI) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De EMVI komt als volgt tot stand:

prijs score = 100 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) * ( 100 / ( hoogste prijs - laagste prijs ) ) )
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria (wensen)

20 %

Je beschikt over minimaal een afgeronde relevante mbo-opleiding

20 %

Je hebt werkervaring opgedaan binnen een overheidsorganisatie

20 %

Je hebt gedegen kennis van Microsoft Office en hebt ervaring met het programma iBabs

20 %

Je kunt goed notuleren

20 %

Je hebt ervaring met het agendabeheer van complexe vergaderingen


Het interview

Beschrijving (uitleg)

Als Inschrijver in de top 3 is geëindigd, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.