Fraud Blocker Directiesecretaris | Gemeente Elburg | Freelance Opdrachten

Directiesecretaris

Logo van Gemeente Elburg met centraal een wapen geflankeerd door twee leeuwen op een blauwe achtergrond.

Aanvraagnummer: 6176
Organisatie: Gemeente Elburg
Locatie: Elburg
Uren per week: 24 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 03-01-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, 't Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is.

Als gemeente koesteren wij ons rijke verleden, maar kijken we ook naar de toekomst. Elburg bouwt aan een gemeente waar iedereen de kans heeft om vorm te geven aan zijn of haar toekomstdroom. We willen aan de slag in en met Elburg. We hebben ruim 230 medewerkers in dienst en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris/algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleving, Leefomgeving en Bedrijfsvoering. Binnen de domeinen werken we met zelforganiserende teams.

Benieuwd hoe het is om bij de gemeente Elburg te werken? Je leest er alles over op werkenbijelburg.nl.

Opdracht
Als directiesecretaris herken je complexe en bestuurlijk gevoelige dossiers en neem je een actieve en verfrissende rol aan bij coördineren, signaleren, adviseren en soms als projectleider. Je pakt praktische zaken resultaatgericht op, zoals het coördineren en doorontwikkelen van de lange termijn agenda van het college en het ondersteunen van een portefeuillehoudersoverleg als secretaris. Daarnaast lever je op strategisch niveau een bijdrage, samen met de strategisch adviseurs, aan de ontwikkelagenda van de gemeente Elburg en aan de doorontwikkeling van de P&C-documenten. Je stelt je proactief en flexibel op in werkzaamheden ter ondersteuning van de directeur en het managementteam. Je werkt samen in een team van het bestuurssecretariaat, concerncontroller en directiesecretaris. Wegens het vertrek van onze trainee zijn wij op zoek naar een tijdelijke tweede directiesecretaris. In overleg verdelen jullie de werkzaamheden.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Aantoonbaar afgeronde hbo-bacheloropleiding;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als directiesecretaris binnen een overheidsinstelling;
3. Bring your own device is van toepassing: de kandidaat dient zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement en een laptop of iPad mee te nemen voor zakelijke contacten.

Gunningscriteria
4. Aantoonbare werkervaring met het begeleiden van diverse ontwikkelprocessen (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met politiek-bestuurlijke besluitvorming en omgevingssensitiviteit (30 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als directiesecretaris binnen een overheidsinstelling (40 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de door u aangeboden kandidaat aan het profiel voldoet.

Competenties
- Bestuurlijk en omgevingssensitief;
- Initiatiefrijk, innovatief en met lef;
- Communicatief sterk;
- Strategisch inzicht;
- Analytisch;
- Stressbestendig: omgaan met deadlines;
- Empathisch en verbindend vermogen;
- Resultaatgericht.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12. Deze functieschaal is verbonden aan de CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.
Hybride werken is mogelijk, met minimaal 2 dagen per week op kantoor.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 9 januari 2025, tussen 14.00 uur en 16.00 uur. Kandidaten die hiervoor worden uitgenodigd, ontvangen uiterlijk op dinsdag 7 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie
- De opdrachtgever vraagt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
- De opdrachtgever hanteert het Bring Your Own Device-principe: de kandidaat dient zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement en een laptop of iPad mee te nemen voor zakelijke contacten.


Reageer nu op deze opdracht!

6176 - Directiesecretaris