Directievoerder / Toezichthouder Gebouwen en Installaties

Aanvraagnummer: 7052
Organisatie: Gemeente Zwolle
Locatie: Zwolle
Uren per week: 24 - 28 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: Overijssel
Startdatum: z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 20-02-2025 09:00
Deel deze opdracht .fa { padding: 10px; font-size: 15px; width: 50px; text-align: center; text-decoration: none; margin: 5px 2px; }.fa:hover { opacity: 0.7; }.fa-facebook { background: #3B5998; color: white; }.fa-twitter { background: #55ACEE; color: white; }.fa-whatsapp { background: #25d366; color: white; }.fa-envelope { background: #808080; color: white; }.fa-linkedin { background: #007bb5; color: white; }.fa-instagram { background: #125688; color: white; }
Let op! “Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.”
Organisatie
In Zwolle geloven we dat het leven beter wordt als we samenwerken met inwoners, ondernemers en partners in de stad. En dat blijkt te werken, want Zwolle scoort hoog op ‘kwaliteit van leven’. Inwoners hebben een groot hart voor de stad, houden van het groen, werken, ondernemen met plezier en voelen zich veilig. We kijken uit naar een toekomst met meer dan 160.000 inwoners. Het is onze missie om onze brede welvaart te behouden en te versterken. Dit doen we door unieke talenten samen te brengen en onze passie voor de stad en haar inwoners te delen.
In Zwolle kun je jezelf ontwikkelen, je interesses en vaardigheden verkennen en de vrijheid ervaren om te doen wat je leuk vindt en waar je goed in bent. We zijn een organisatie, waar we elkaar waarderen, accepteren en respecteren om wie we zijn. Diversiteit verrijkt onze organisatie en zorgt voor een kleurrijk Zwolle, waar iedereen zich thuis voelt.
Opdracht
De opdracht bevat het zelfstandig begeleiden (toezichthouden en directievoering) van diverse bouwkundige en installatietechnische onderhoudswerkzaamheden van gemeentelijk vastgoed.
We zoeken een flexibel inzetbare directievoerder/toezichthouder die zelfstandig op afroep diverse onderhoudswerkzaamheden begeleidt.
Vereisten
1. Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding in een technische richting;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als directievoerder/ toezichthouder op bouwtechnische projecten in een gemeentelijke organisatie;
Gunningscriteria
3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als directievoerder/toezichthouder op bouwtechnische projecten binnen een gemeentelijke organisatie (40 punten);
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het begeleiden van bouwtechnische werkzaamheden (20 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met verschillende contractvormen o.a. UAV en UAV-gc (15 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met gemeentelijk vastgoed (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld (25 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Hanteert een proactieve aanpak en zet in op het opbouwen en onderhouden van relaties met alle belanghebbenden zoals aannemers, gebruikers, objectbeheerders en technische beheerders;
- Laat zich de kaas niet van het brood eten;
- Is aanspreekpunt voor alle partijen/belanghebbenden uit de (directe) omgeving;
- Zorgt voor de voorbereiding en begeleiding van bouwkundige en installatietechnische werkzaamheden in afstemming met de gebruikers en objectbeheerders;
- Is bereikbaar en flexibel;
- Werkt zelfstandig;
- Is een eerlijke en betrouwbare gesprekspartner, is standvastig en sensitief en heeft gevoel voor verschillende verhoudingen omtrent gebouwenbeheer;
- Is omgevingsbewust, ziet raakvlakken, neemt het voortouw en wacht niet af.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10 - 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: variërend.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 25 februari 2025 van 9:00 uur tot 13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 24 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 20 februari 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.