Fraud Blocker Directievoerder UAV | Gemeente Amstelveen | ZZP Opdrachten

Directievoerder UAV

Logo van de gemeente Amstelveen met de tekst "Gemeente Amstelveen" met een rood en zwart schildembleem met daarop drie zilveren kruisen.

Aanvraagnummer: 7451
Organisatie: Gemeente Amstelveen
Locatie: Amstelveen
Uren per week: 36 per week
Tarief: €95 per uur
Duur van de opdracht: 1-4-2025 t/m 1-4-2026
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 01-04-2025
Optie tot verlenging: 2 x 12 maanden
Sluitingsdatum: 14-03-2025 17:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdrachtomschrijving


Dit is GEEN ZZP opdracht. Gezien de aard van de werkzaamheden en de afschaffing van Handhavingsmoratorium schijnzelfstandigheid per 1-1-2025, zijn ZZP'ers uitgesloten van gunning.

De opdracht is beoordeeld aan de hand van het Deliveroo arrest. Er is sprake van inbedding van werkzaamheden binnen de organisatie en is onder leiding en toezicht van de teamleider Projecten en Advies - Projectenbureau.


Voor de afdeling Projecten en Advies zijn wij op zoek naar een Directievoerder UAV. Je opereert vanuit het team Projectbureau. In dit team werken alle medewerkers met een rol in de projecten zoals Projectmanagers, werkvoorbereiders en toezichthouders.

Als Directievoerder voer jij de regie uit over de projecten in de openbare ruimte van Amstelveen en Aalsmeer.

Voor aanvang van de werkzaamheden overleg je met in- en externe partijen over de inrichting, planning en logistieke kaders. Zo ga je om tafel met collega’s die verantwoordelijk zijn voor bereikbaarheid en maak je heldere afspraken met aannemers. Tijdens de uitvoering houd jij van a tot z de touwtjes strak in handen en zie je toe op de kwaliteit, de planning, het budget, de veiligheid en de communicatie. Dankzij jou weten de betrokken toezichthouders precies wat er moet gebeuren. Lopen zij tegen zaken aan, zoals een complexe vraag van de aannemer? Dan sta jij klaar met raad en daad.Tijdens onder meer bouwvergaderingen laat je je goed informeren over de stand van zaken. Je waarborgt de interne en wettelijke procedures en kaders. Bijvoorbeeld rondom veiligheid. Je controleert ingediende rekeningen en beslist over meer - of minderwerk. Zijn de werkzaamheden afgerond? Dan zorg jij voor de gereedmelding en stel je voortgangs-, eind- en evaluatierapportages op.Je werkt nauw samen met opdrachtgevers, projectmanagers, werkvoorbereiders en toezichthouders. Je stemt af met verschillende stakeholders. Je bent verantwoordelijk voor het oppakken van een breed scala aan uitdagende projecten op het gebied van bouwrijp- en woonrijp maken van woonwijken, reconstructies van riolering en wegen, verkeerskundige projecten, civiele kunstwerken, onderhoudscontracten en asfaltwerken. Je houdt van je vak en het leveren van kwaliteit. Daarnaast is het mogelijk dat je gevraagd de taken van de toezichthouder op je neemt (projectafhankelijk).

De inzet voor deze opdracht is voor een periode van 12 maanden.  De opdracht loopt van 1 april 2025 t/m 31 maart 2026. Indien de werkzaamheden langer noodzakelijk zijn kan de opdracht met 2 keer 12 maanden worden verlengd.

Indien t.z.t. mogelijk en gewenst, bestaat de optie om de kandidaat na minimaal 12 maanden kosteloos over te nemen. Kosteloze overname vindt plaats in goed overleg. De leverancier gaat hier automatisch mee akkoord bij een het aanbieden van een kandidaat.




Kandidaatomschrijving

Profiel:

  • Minimaal een afgeronde MBO of HBO opleiding richting Civiele techniek of gelijkwaardig.
  • Ruime ervaring met het realiseren en uitvoeren van civieltechnische projecten in de openbare ruimte, specifiek op het gebied van onderhoud van verhardingen, riolering en verkeersprojecten.
  • Ervaring met Directie UAV.
  • Ruime kennis van RAW.
  • In het bezit van een rijbewijs en een VCA-certificaat.

Competenties

  • Autonoom.
  • Organisatorisch sterk.
  • Besluitvaardig
  • Omgevingsbewust.
  • Bestuurlijke sensitiviteit.
In Amstelveen werken we samen, zijn we betrokken en werken we oplossingsgericht. Dit zijn onze kernwaarden en passen bij de manier waarop jij je werkzaamheden uitvoert. Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.

Referentie
Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Bij de gevraagde werkervaring, onder het onderdeel ‘eisen’, is het opgeven van een referentie vereist. Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een teamleider/leidinggevende van een recente opdrachtgever, die relevant is voor de uitgevraagde opdracht, zoals opgesteld door Gemeente Amstelveen.

VOG
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen.


Eisen

Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde 4 jarige MBO opleiding civiele techniek of gelijkwaardig. Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring als Directievoerder UAV, opgedaan in de afgelopen 7 jaar.
Referentie vereist
Gevraagde documenten
Aanleveren na gunning
  • VOG
  • Verklaring van geheimhouding en integriteit
  • Gegevens kandidaat en financiele gegevens (leverancier)

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 10 %

Opleiding (Hbo)
Op CV aantoonbaar een afgeronde 4 jarige HBO opleiding civiele techniek
Weging: 10 %

Werkervaring (projecten)
Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring met het realiseren en uitvoeren van civieltechnische projecten in de openbare ruimte, specifiek op het gebied van onderhoud van verhardingen, riolering en verkeersprojecten, opgedaan in de afgelopen 10 jaar.
Weging: 20 %

Werkervaring (gemeente)
Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring als Directievoerder binnen een gemeente, opgedaan in de afgelopen 5 jaar.
Weging: 25 %

Werkervaring (toezicht)
Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring als toezichthouder, opgedaan in de afgelopen 10 jaar.
Weging: 10 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.


Resultaten/praktijkvoorbeelden vanuit vorige werkzaamheden.
Competenties voor deze uitvraag.
In hoeverre de kandidaat overtuigt de opdracht succesvol af te ronden.


Weging: 25 %

Interviewplanning

De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats op donderdag 20 maart tussen 10.00 en 15.00 uur. De gesprekken vinden op het raadhuis plaats. De kandidaat dient op deze datum en tijdsblok beschikbaar te zijn.

Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!