Duo opdracht Beleid- en Beheermedewerker Groen

Aanvraagnummer: 13928
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Maasdriel
Locatie: Kerkdriel
Uren per week: 36 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 18,5 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 1 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 08-07-2025 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten
Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Maasdriel mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van Maasdriel. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Maasdriel merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Opdrachtgever
De gemeente Maasdriel (ca. 26.000 inwoners) ligt in het prachtige rivierenlandschap van de Bommelerwaard. Door de centrale ligging in Nederland, aan de A2, het spoor en de rivieren de Maas en de Waal, biedt Maasdriel vele mogelijkheden. Maasdriel bestaat uit 11 karakteristieke dorpen, met ieder hun eigen dynamiek. Onze kernwaarden zijn Lef, Samen en Trots.
Opdracht
Het gaat om een duo opdracht voor beleid en beheer groen (2 x 18 uur).
Het duo dient aangeborden te worden in 1 inschrijving en er dient duidelijk omschreven te zijn wie welke functie zal bekleden.
Aangeboden voor 1 gemiddeld uurtarief voor beide kandidaten.
De volgende werkzaamheden zijn van toepassing:
Beleid: het opstellen van een groenbeleidsplan, wat in september afgerond moet zijn. Hiervoor zijn enkele bouwstenen voorhanden, maar er moet nog wel een compleet plan opgesteld worden. Dit moet met prioriteit gebeuren. Overige beleidstaken en advisering.
Beheer: de ‘overige’ meer operationele taken die aandacht dienen te krijgen: meldingen (zaaksysteem), klachten, directievoering, toezicht, contract, aansturing aannemer, beplantingsplan, et cetera. Dit zijn reguliere taken die niet stil mogen vallen.
Vereisten
1. Laptop BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen materialen;
2. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als beleidsmedewerker groen en medewerker beheer.
Gunningscriteria
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als beleidsmedewerker groen en medewerker beheer (40 punten);
5. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau voor de beleidsmedewerker en aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal nbo 4 niveau voor de beheer medewerker (30 punten);
6. Aantoonbare kennis van en werkervaring met relevante wet- en regelgeving, het opstellen van beleidsplannen, zoals in de richting van groen, natuur, landschap, ecologie. (Benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
7. Aantoonbare kennis van de gemeente Maasdriel met betrekking tot groen (Benoem dit duidelijk in het cv) (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Afhankelijk van beleid/beheer analytisch vermogen, communicatief, samenwerkend en kan hoofdzaken van bijzaken onderscheiden en is flexibel en stressbestendig.
- Je vindt het vanzelfsprekend om in een team te werken en je vindt burgerparticipatie belangrijk.
- Je herkent jezelf in onze kernwaarden: lef, samen en trots.
- Je kan anderen enthousiasmeren en draagt bij aan een mooie groene omgeving in de Gemeente Maasdriel.
Benodigd aantal professionals
2 (18 uur beleid en 18 uur beheer)
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: bij voorkeur in huis maar is flexibel af te stemmen.
Is hybride werken mogelijk: Ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 9 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 1 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 8 juli 2025, 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.