Ervaren directievoerder / toezichthouder Wegen

Logo met een grijze leeuw en een rode diagonale lijn over het woord "Amersfoort" in zwarte tekst.

Aanvraagnummer: 3696
Organisatie: Gemeente Amersfoort
Locatie: Amersfoort
Uren per week: 36 per week
Tarief: €90 per uur
Duur van de opdracht: 1-11-2024 t/m 30-4-2025
Regio: Utrecht
Startdatum: 01-11-2024
Optie tot verlenging: 4 x 3 maanden
Sluitingsdatum: 26-09-2024 17:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdrachtomschrijving

De gemeente Amersfoort is een dynamische organisatie waar ruimte is voor ontwikkeling en interessante uitdagingen. De afdeling Leefomgeving is de afdeling waar het Stedelijk Beheer in ondergebracht, naast Archeologie en Gebiedsgericht werken. Er werken circa 100 mensen, waarvan het merendeel bij het onderdeel Stedelijk Beheer. Er werken doeners, gericht op resultaat en op samenwerken en met liefde voor hun vakgebied. De sfeer is dynamisch en optimistisch.


In verband met een tijdelijk capaciteitstekort bij Wegbeheer zoekt de gemeente Amersfoort binnen het subteam Wegen een ervaren directievoerder/toezichthouder.

De belangrijkste componenten in het werk zijn:

  • Directievoerder/toezichthouder die de werkzaamheden op het gebied van kabels en leidingen in de gehele stad controleert en indien nodig de partijen aanspreekt.
  • Directievoerder/toezichthouder op het gebied van asfaltwerkzaamheden.


De component asfalt neemt op dit moment de belangrijkste rol in. In overleg kunnen de werkzaamheden worden uitgebreid met directievoering/toezicht op projecten, alsook het vervullen van een adviseurs- en projectleidersrol in kleine projecten die vanuit onze afdeling in de markt worden gezet.


LET OP!

In het kader van gelijke kansen en het voorkomen van manipulatieve inschrijvingen, waarbij een inschrijver veel verschillende cv’s indient en zo kan sturen op wie in de top komen, mag een inschrijver maximaal 1 offerte/kandidaat aanbieden. Bij meer dan 1 aangeboden offerte/kandidaat zal alleen de eerst binnengekomen aanbieding meedingen naar de opdracht.


Urenregistratie/facturatie

De gewerkte uren dienen te worden geregistreerd via de inhuurdesk van de Gemeente Amersfoort en na akkoord van de inhurende manager kan er via Mijn inhuurdesk op Gemeenteamersfoorthuurtin.nl een factuur digitaal worden verzonden aan de gemeente



Kandidaatomschrijving

We zoeken een ervaren directievoerder/toezichthouder met ruime ervaring met stedelijke infrastructuur binnen een 100.000 plus gemeente. De beoogde medewerker treedt op als zowel directievoerder als toezichthouder richting de aannemers op het gebied van asfalt en kabels en leidingen. Kennis en ervaring van elementen- en asfaltverharding is een vereiste. Daarnaast kan de medewerker in overleg projecten oppakken die sectoraal worden opgepakt en treedt dan op als projectleider. In deze rol pakt hij het project op van voorbereiding tot en met uitvoering.

De gezochte directievoerder/toezichthouder is zowel bekend met en heeft ervaring met de UAV en de UAV GC. Hij is het aanspreekpunt voor de nutspartijen/aannemers in de uitvoeringsfase. De kandidaat heeft ruime kennis en ervaring van het werken in een regiegemeente van grote omvang (100.000+). De kandidaat is gewend om met een verschillende aannemers tegelijk te werken.

De rolinvulling vindt plaats binnen projectteamverband in nauwe samenwerking met de adviseurs wegen en toezichthouders. Binnen Amersfoort is sprake van partieel toezicht. Mede als gevolg daarvan kan de medewerker worden ingezet voor de begeleiding van meerdere in uitvoering zijnde werken.

Wij zoeken een collega met uitstekende projectmatige en communicatieve vaardigheden, met ruim voldoende ervaring met soortgelijke vraagstukken.


Competentieprofiel:

De kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:

  • Omgevingsbewustzijn (strategisch en actief schakelen);
  • Probleem oplossen (anticiperen en analyseren);
  • Samenwerken (voorwaardenscheppen en actief binden) en onderhandelen;
  • Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk)



Eisen

Voorwaarden voor deelname
Opleiding
De kandidaat heeft een afgeronde opleiding in de richting van Weg- en Waterbouw, civiele techniek, bouw en infra of cultuurtechniek op minimaal MBO-niveau Werkervaring
De kandidaat heeft minimaal 5 jaar werkervaring opgedaan in een overeenkomende functie als gevraagd, bij een 70.000+ gemeente. Dit is aantoonbaar op CV. Voorwaarde
Voor bureaus/tussenpersonen: Alleen kandidaten aanbieden waarmee daadwerkelijk een overeenkomst is gesloten.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 20 %

Werkervaringscriterium 1
Je hebt aantoonbaar op CV 5 jaar werkervaring (conform gevraagde specificatie in het bijlage document) als directievoerder of overeenkomende functie bij een 100.000+ gemeente voor minimaal 20 uur per week.
Weging: 10 %

Werkervaringscriterium 2
Je hebt wel de gevraagde jaren werkervaring conform de omschrijving, maar over een langere periode dan 10 jaar voor minimaal 20 uur per week
Weging: 15 %

Werkervaringscriterium 3
Je hebt wel de gevraagde werkervaring conform de omschrijving recent opgedaan bij de gemeente Amersfoort
Weging: 5 %

Werkervaringscriterium 4
Je hebt recente kennis en ervaring op het gebied van wegen en asfalt. Je bent bent bekend met de normen van werken langs de weg, de RAW systematiek en bent in het bezit van een geldig VCA certificaat.
Weging: 15 %

Werkervaringscriterium 5
Je hebt minimaal 10 jaar kennis en ervaring in de rol van directievoerder
Weging: 10 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

In het verificatiegesprek wordt nader ingezoomd op de gevraagde competenties genoemd in de rubriek kandidaat omschrijving en wordt beoordeeld of de kandidaat in staat wordt geacht binnen de afdeling Leefomgeving, team Wegen de gevraagde functie in opdracht uit te kunnen voeren.
Weging: 25 %

Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats op vrijdag 4 oktober in de ochtend.

Reageer nu op deze opdracht!

3696 - Ervaren directievoerder / toezichthouder Wegen