Aanvraagnummer: 722
Organisatie: Gemeente Zoetermeer
Locatie: Zoetermeer
Uren per week: 36 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 8 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 8 maand(en)
Sluitingsdatum: 09-04-2024 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten.
Deel deze opdracht
Organisatie
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.
Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief.
Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen.
Dat is de misse waar wij voor gaan!
Opdracht
De afdeling Inkomen en zekerheid van het sociaal domein is op zoek naar een ervaren regisseur inkomen die flexibel ingezet kan worden op de volgende taken:
- Afhandeling van aanvragen levensonderhoud Participatiewet
- Het voeren van intakegesprekken: brede uitvraag naar leefgebieden en het rapporteren van deze gesprekken;
- Eventueel participeren in projecten gericht op inkomen waarin vorm wordt gegeven aan beleidsmatige ontwikkeling;
Algemeen voor de opdracht geldt:
- Het behalen van beoogde resultaten;
- Behandeling van complexe(re), niet standaard, klantsituaties;
- Tijdig (binnen de afhandelingstermijnen) en nauwkeurig rapporteren);
Competenties
- Uitstekende communicatieve en redactionele vaardigheden;
- Proactief;
- Coachende vaardigheden;
- Zelfsturend vermogen;
- Samenwerken;
- Flexibiliteit.
Gunningscriteria
5. Minimaal afgeronde hbo bachelor opleiding (20 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als inkomensregisseur rechtmatigheid bij een gemeentelijke instelling (30 punten);
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Suite4GWS (25 punten);
8. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring afhandelen aanvragen levensonderhoud (25 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Benodigd aantal professionals:
2.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op vrijdag 12 april 2024 van 10:00 uur tot 16:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 10 april 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Overige informatie
- Een Verklaring omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste.
- Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.