Aanvraagnummer: 6512
Organisatie: Gemeente de Bilt
Locatie: Bilthoven
Uren per week: 32 uur
Tarief: €60 per uur
Duur van de opdracht: 4 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 maal 4 maand(en)
Sluitingsdatum: 17-01-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt
Organisatie
Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om het in de gemeente De Bilt, voor de 42.000 inwoners, nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreëren.
Opdracht
Jouw rol is het in behandeling nemen van aanvragen van burgers op het gebied van burgerzaken. Dit doe je aan één van de balies in het gemeentekantoor. In jouw takenpakket valt de intake en afhandeling van met name aanvragen voor reisdocumenten en rijbewijzen. Je werkt binnen de geldende wet- en regelgeving en gemeentelijk beleid. Iedereen in het team draagt een steentje bij en is flexibel in het opvangen van de pieken en dalen die horen bij dit werk. Je bent ook bereid om mee te draaien bij de dinsdagavondopenstelling.
Vereisten
1. Uiterlijk beschikbaar per 1 februari 2025 voor 32 uur per week;
2. Aantoonbaar in het bezit van een diploma BOBZ;
3. Een maximum uurtarief van € 60,- exclusief BTW/inclusief reiskosten woon-werk en fee Flextender;
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als medewerker burgerzaken bij een gemeente;
5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met Key2Burgerzaken;
Gunningscriteria
6. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau in administratieve richting; (35 punten)
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker burgerzaken bij een gemeente; (40) punten)
8. Beschikbaar voor werken op de dinsdagavond openstelling. (25) punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Wij zoeken een collega die stressbestendig, gemotiveerd en enthousiast is. Iemand die proactief en resultaatgericht werkt in een drukke omgeving waar zo nu en dan veranderingen plaatsvinden. Je zoekt de samenwerking op en durft kritisch te zijn, feedback te geven én te ontvangen. Deze eigenschappen, samen met een positieve en energieke werkhouding, maken jou tot een waardevolle aanvulling op ons team.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Flexibel
Is hybride werken mogelijk: nee
Planning
De gesprekken bij de gemeente worden gepland in overleg met de kandidaten. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Reiskosten & parkeren
Het in de offerte vermelde uurtarief dient inclusief de reiskosten te zijn van woon-werkverkeer. Indien het reizen per auto noodzakelijk is voor het uitvoeren van de opdracht dan vergoedt de gemeente De Bilt maximaal € 0,30 (bruto) per kilometer. Het betreft een zogenaamde netto-netto vergoeding. Het declareren van zakelijke kilometers moet altijd vooraf zijn afgestemd met de opdrachtgever.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 17 januari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.