Ervaren projectmedewerker mobiliteit

Logo van provincie utrecht met links een gedetailleerd wapen en rechts de naam "provincie utrecht" naast twee rode vierkantjes.

Aanvraagnummer: 3239
Organisatie: Provincie Utrecht
Locatie: Provincie Utrecht
Uren per week: 24-40 per week
Tarief: €85 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 3 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 23-08-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.


Opdracht

Wij zijn op zoek naar een nauwgezette projectmedewerker, die als de onmisbare rechterhand van de projectleider en het projectteam fungeert en hen ondersteunt op het gebied van administratie, organisatie en informatie, lichte projectbeheersing (financiën, inkoop, planning, risico’s) en communicatie. Mede door jou verloopt het project soepel en succesvol. Het is een brede, veelzijdige en uitdagende rol in een dynamische omgeving. Je werkt in verschillende projectteams aan betere wegen en fietspaden en je draagt bij aan een schoner, veiliger en duurzamere mobiliteit in de Provincie. Doordat de fase van het project kan verschillen, heb je een heel gevarieerd takenpakket.

Bij Provincie Utrecht heb je de mogelijkheid om op kantoor of hybride te werken: tenminste één keer per week werk je, op zogenoemde samenwerkingsdagen, op het Provinciehuis en de bijeenkomsten van jouw projecten vinden plaats op locaties door de hele provincie (afhankelijk van het project waar je aan werkt). Op de dagen waarop je geen projectbijeenkomsten hebt, is het mogelijk om thuis te werken via Teams.

Je bent verantwoordelijk voor onder andere de volgende taken:

  • Je organiseert en actualiseert de projectadministratie (conform vaststaande structuur);
  • Je begeleidt aanbestedingen- en offerteprocessen en je houdt het inkoopdossier bij;
  • Je bewaakt projectbudgetten, je verzorgt de financieel administratieve taken en je ondersteunt bij het opstellen van (voortgang) rapportages, zowel cijfermatig als tekstueel;
  • Je organiseert, notuleert en bereidt in- en externe projectbijeenkomsten voor;
  • Je borgt dat acties uit de projectbijeenkomsten opgevolgd worden;
  • Je coördineert de documentenstroom, je zorgt dat collega’s met de juiste versie werken en archiveert alle relevante documenten;
  • Je verzorgt de projectcommunicatie en je fungeert als vraagbaak voor iedereen die bij het project betrokken is, zowel intern als extern;

Voor deze functie zoeken wij een projectmedewerker die plezier heeft om diverse projecten te ondersteunen en om zelfstandig invulling en uitvoering te geven aan opdrachten en projecten. Je hebt aantoonbaar ervaring in het werkveld van mobiliteit, infrastructuur of techniek.


Vereisten / knock-outcriteria


1. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
2. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als projectmedewerker binnen de Overheid;
3. Je hebt ervaring met financiële projectbeheersing (ervaring met SAP is een pré) en MS Office;
4. Aantoonbaar werkervaring in het werkveld van mobiliteit, infrastructuur of techniek;
5. Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk. Je verstaat de kunst van het notuleren;
6. Aantoonbare werkervaring binnen een politiek bestuurlijke omgeving;


Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

7. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting van management support specialist of een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Management, Economie en Recht (15 punten);
8. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als projectmedewerker in de afgelopen 8 jaar (35 punten);
9. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met financiële projectbeheersing (20 punten);
10. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in het werkveld van mobiliteit, infrastructuur of techniek (20 punten);
11. Uurtarief maximaal €85,- Exclusief BTW/inclusief reiskosten woon-werkverkeer (10 punten);

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat/kandidaten aan het bovengenoemde profiel voldoet(n).


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Bandbreedte tarief 80-85


Benodigd aantal professionals

1 of 2 afhankelijk van de beschikbare uren. (totaal maximaal 24- 40 uren per week)


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja


Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 28 augustus 2024 van 09:00 uur tot 12:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.