Aanvraagnummer: 3777
Organisatie: Provincie Utrecht
Locatie: Provincie Utrecht
Uren per week: 24 uur
Tarief: €85 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 3 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 17-09-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.
Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken we aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft.
Opdracht
Wij zoeken een projectmedewerker die als de onmisbare rechterhand van de projectleider fungeert. Je ondersteunt op het gebied van administratie, organisatie, lichte projectbeheersing en communicatie. Mede door jou verloopt het project soepel en succesvol. Je werkt in verschillende projectteams aan betere wegen en fietspaden en draagt bij aan schonere, veiligere en duurzamere mobiliteit in de provincie. Je projecten richten zich op het onderhouden en renoveren van viaducten, bruggen en tunnels.
Bij Provincie Utrecht kun je op kantoor of hybride werken. Projectbijeenkomsten vinden plaats op locaties door de hele provincie. Het is mogelijk om thuis te werken via Teams.
Vanwege zwangerschapsverlof van een collega zijn we op zoek naar een collega die beschikbaar is tot 1-1-2026.
Je bent verantwoordelijk voor:
- Organiseren en actualiseren van de projectadministratie;
- Begeleiden van aanbestedingen en offerteprocessen;
- Bewaken van projectbudgetten en verzorgen van financieel administratieve taken;
- Organiseren, notuleren en voorbereiden van projectbijeenkomsten;
- Borgen dat acties uit bijeenkomsten opgevolgd worden;
- Coördineren van de documentenstroom;
- Verzorgen van de projectcommunicatie.
We zoeken een projectmedewerker met aantoonbare ervaring in infrastructuur en/of techniek.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal MBO niveau 4 in Office & Management Support Specialist of HBO Bachelor Management, Economie en Recht.
2. Minimaal 4 jaar werkervaring als projectmedewerker binnen de Overheid
3. Ervaring met financiële projectbeheersing en MS Office
4. Ervaring in infrastructuur en/of techniek
5. Communicatief sterk
6. Werkervaring binnen een politiek bestuurlijke omgeving.
Competenties
We zoeken iemand die zich herkent in de volgende eigenschappen:
- Ordelijk en nauwgezet
- Drive om activiteiten te structureren
- Flexibel
- Stressbestendig
- Pro-actief en neemt initiatief
- Resultaatgericht
- Sociaal zeer vaardig.
Functieschaal
Functieschaal 9: € 80-85
Benodigd aantal professionals
1 professional
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op Ma, Di, Wo, Do, Vr. Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
Gesprekken zijn gepland op woensdag 25 september 2024 van 09:00 tot 12:00 uur. Kandidaten ontvangen bericht over de voortgang.
Overige informatie
- Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist.
- Indien personeel ter beschikking wordt gesteld, moet dit bedrijf in het Handelsregister als zodanig geregistreerd staan.
De reactietermijn duurt tot dinsdag 17 september 2024, 09:00 uur.