Expert – CX

De afbeelding toont het woord "Rabobank" in blauwe, vetgedrukte en cursieve letters op een witte achtergrond.

Aanvraagnummer: 10339
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Rabobank
Locatie: Utrecht
Uren per week: 36 per week
Tarief: 88 per uur
Duur van de opdracht: 7,5 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: 29-04-2025
Optie tot verlenging: Nee
Sluitingsdatum: 07-05-2025 12:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten



Details:
• We zijn op zoek naar 1 FTE;
• Bij voldoende aanbod zullen wij de rol eerder sluiten dan de aangegeven deadline in de portal. Bied dus zsm een geschikte kandidaat aan;
• Leveranciers mogen slechts 1 kandidaat aanbieden. Mochten er door één partij meerdere kandidaten aangeboden worden, dan zullen wij alle kandidaten moeten afwijzen;

Wil jij het verschil maken als CX professional en een bijdrage leveren aan het optimaliseren van de klantbeleving binnen onze bank? Dan komen wij graag met jou in contact! We zijn op zoek naar een Customer Experience Expert.

Jij & jouw functie
In jouw rol maak je dagelijks een grote impact op de klantbeleving binnen onze klantreizen. Je zet vol in op klantgericht denken en draagt dit uit binnen de organisatie. Als Customer Experience Expert binnen de chapter Marketing draag je bij aan het verhogen van klanttevredenheid en het creëren van onderscheidend vermogen. Je rol is veelzijdig; je geeft vakinhoudelijk en specialistisch advies over CX vraagstukken waarbij je je opstelt als een ervaren projectmanager. Je maakt het verschil door klantgericht denken te bevorderen en te verankeren in de organisatie.

Boek resultaten
• Verzamelen en analyseren van klantfeedback op geselecteerde klantreizen. Zorgen dat de feedback goed gedocumenteerd en presenteerbaar is voor verdere beoordeling;
• Onze visie op klanttevredenheid naar de praktijk brengen om de kwaliteit van de klanttevredenheidsmeting verder te vergroten;
• Hanteren van moderne technologie voor het in kaart brengen van klanttevredenheid (o.a. sentiment analyse middels AI, bundelen van inzichten binnen de organisatie vanuit CRM systemen);
• Ondersteunen van de journey managers in de SVP teams door het genereren en interpreteren van klanttevredenheidsdata en bespreken van de inzichten;
• Aanbevelen van verbeteringen voor de CX-methodiek incl. KTV meting op basis van de laatste markt- en technische inzichten;
• Geven van coachingsessies aan customer journey teams, waarbij je kennis en vaardigheden overdraagt met betrekking tot de CX-methodiek en algemene CX-principes;
• Verantwoordelijk voor CX gerelateerde projecten zoals: klantfeedbackloop rondmaken, en implementatie van AI in KTV analyses;
• Doorontwikkelen van de tooling TheyDo, denk hierbij aan de implementatie van KTV scores;
• Het verder borgen van de CX ambitie binnen de Retailorganisatie.

Top 3 verantwoordelijkheden
• Verzamelen en analyseren van klantfeedback op geselecteerde klantreizen en zorgen voor duidelijke en to-the-point rapportages van de CX-performance;
• Projectmatig organiseren van CX projecten die als doel hebben om de CX mindset binnen de Retailorganisatie te bestendigen;
• Adviseren van stakeholders binnen klantsegmenten over hoe zij CX via de CX-methodiek naar een hoger niveau kunnen krijgen.

Soft skills
• Een hands-on mentaliteit;
• Overzicht hebben en goed kunnen prioriteren;
• Stakeholdersmanagement;
• Ervaring met marketingmanagement en customer experience management, in het bijzonder;
• Expertise in het optimaliseren van klantreizen ten behoeve van een optimaal commercieel resultaat.

Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt.

Aanvullende informatie:
• Er wordt hybride gewerkt, volgens het Rabobank @anywhere principe;
• Let op: loondienst-midlance constructies zijn conform Rabobankbeleid niet toegestaan. Geen kandidaten aanbieden via deze constructie. Controle vindt tevens plaats tijdens de screening;
• Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de (Rabobank) cao. Deze inzet valt in schaal 9 van de Rabobank cao;
• Wij ontvangen graag de persoonlijke motivatie en het CV in het Nederlands;
• De kandidaat mag op maximaal één aanvraag tegelijkertijd aangeboden worden. Dit betekent dat de kandidaat gedurende de exclusiviteitsperiode (4 werkdagen) alleen bij - Rabobank is aangeboden;
• Daarnaast is het van belang dat de kandidaat beschikbaar is voor de hele gevraagde periode in de aanvraag;
• Pre-employmentscreening: Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening;
• De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd;