Aanvraagnummer: 3001
Organisatie: WIJ Groningen
Locatie: Wij Groningen
Uren per week: 16 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Groningen
Startdatum: 19-08-2024
Optie tot verlenging: 2 x 2 maanden
Sluitingsdatum: 08-08-2024 10:00
Deel deze opdracht
Opdrachtomschrijving
WIJ Groningen
Wij Groningen adviseert en ondersteunt mensen in de gemeente Groningen om zelf grip te krijgen en te houden op hun leven. Als het kan met hulp van familie en vrienden zo dichtbij mogelijk. We stimuleren dat inwoners hun talenten en mogelijkheden benutten en we versterken de sociale samenhang in de wijken.
We verzorgen de indicaties voor de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) en Jeugdwet. Onze medewerkers ondersteunen inwoners bij het regie voeren over de zorg en ondersteuning die zij krijgen.
Onze buurt-, opbouw- en jeugdwerkers werken in de wijken en buurten samen met groepen inwoners, sociale netwerken en met andere organisaties. Zij verbinden inwoners en netwerken met elkaar.
Omschrijving team of project waarbinnen de medewerker te werk wordt gesteld:
Afdeling HR
Kandidaatomschrijving
Taken en verantwoordelijkheden
De opdracht betreft:
Het flexibel inzetten van een hoge mate van expertise op het gebied van salaris technische kennis en AFAS.
Je taken en verantwoordelijkheden zijn:
de inhuurkracht zal vanuit de eigen expertise ervoor moeten zorgen dat er een juiste loonrun wordt afgehandeld als ook een juiste jaarafsluiting waarbij ruime kennis van salaris technische kant in de salarisadministratie als ook een hoge mate van kennis met het systeem AFAS. Dit gebeurt flexibel en op afroep waar en wanneer nodig dit houdt tevens in dat er in de voorbereiding de juiste voorbereidende handelingen worden uitgevoerd voor een juiste uitbetaling van salaris en declaraties aan medewerkers.
Eisen
Gunningscriteria
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria:
· Visie en aanpak op de opdracht.
· Visie op het vak van expert salarisadministratie.
· Beschikbare ervaring passend bij WIJ Groningen.
· Motivatie waarom kandidaat past bij de organisatie en bij de opdracht.
Beoordeling:
- De motivatie van de kandidaat sluit uitstekend aan (21%)
De motivatie van de kandidaat onderscheidt zich op uitstekende wijze. Ook sluit de motivatie van de kandidaat uitstekend aan bij voorliggende opdracht.
- De motivatie van de kandidaat sluit goed aan (13%)
De motivatie van de kandidaat onderscheidt zich op een aantal aspecten. Ook sluit de motivatie van de kandidaat goed aan bij voorliggende opdracht.
- De motivatie van de kandidaat sluit voldoende aan (0%)
De motivatie van de kandidaat onderscheidt op enkele of geen aspecten. De motivatie van de kandidaat sluit nog wel voldoende aan bij voorliggende opdracht.
- De motivatie van de kandidaat is onvolledig en sluit niet aan bij onze uitvraag (knock-out)
CV
Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kwaliteitsscore komt tot stand door de optelsom van het behaalde percentage op de beschreven wensen. De mate waarin de kandidaat voldoet aan deze criteria bepaalt zijn kwaliteit.
Op basis van kwaliteit wordt de top van maximaal 3 kandidaat uitgenodigd voor een interview. Op basis van de gespreksresultaten het gesprek wordt een kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
- Aandacht voor details
Blijft alert en geconcentreerd, blijft in routinetaken kritisch en alert; let op de eigen uitvoering hiervan. Ordent gegevens met oog voor relevante details. Gaat nauwkeurig om met details en maakt daarbij weinig fouten - Integriteit
Beschermt vertrouwelijke informatie. Verstrekt alleen informatie aan anderen als deze daar werkelijk recht op hebben. Is transparant in het eigen handelen - Klantgerichtheid
Heeft respect voor de klanten, ongeacht de onredelijkheid van de wensen of klachten. Zorgt ervoor dat de klant tevreden is en verleent desgewenst extra service. Vertaalt de wensen van de klant naar producten en diensten van de organisatie - Voortgangscontrole
Gaat planmatig te werk (beheert de eigen tijd goed). Maakt effectief gebruik van de eigen agenda; stelt eigen deadlines. Signaleert vertragingen van het werk en beperkt deze tot een minimum. Hanteert administratieve procedures (of een vaste systematiek) ter controle van de voortgang van werkzaamheden
De kandidaat wordt tijdens het gesprek op deze competenties beoordeeld. Bij elke competentie worden de volgende beoordelingsopties aangehouden:
• Geeft (nagenoeg) goede invulling aan competentie – 6%
• Geeft voldoende invulling aan competentie – 3%
• Geeft onvoldoende invulling aan competentie - 0%
In totaal zijn er vier (4) competenties. De kandidaat kan op deze vraag daardoor maximaal 24% scoren.