Fraud Blocker Facilitair adviseur | Gemeente Hardenberg | ZZP Opdrachten

Facilitair adviseur

Logo van Gemeente Hardenberg met gestileerde groen-blauwe letters.

Aanvraagnummer: 6321
Organisatie: Gemeente Hardenberg
Locatie: Hardenberg
Uren per week: 32 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 27 juni 2025
Regio: Overijssel
Startdatum: 01-03-2025
Optie tot verlenging: 3 maal 12 maand(en)
Sluitingsdatum: 24-01-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Let op! Deze opdracht kan niet als zzp’er uitgevoerd worden vanwege mogelijke schijnzelfstandigheid. Als de opdracht aan een zzp’er wordt gegund, dient deze in dienst te treden via Payroll, Detachering of een Uitzendbureau.

Organisatie

Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee

De gemeente Hardenberg is een prachtige plek om te wonen en werken. Hier geniet je van het platteland langs de Vecht en de gezelligheid van een stad. Terwijl andere gemeenten krimpen, blijft Hardenberg groeien met inmiddels meer dan 62.935 inwoners. We bouwen aan een moderne, duurzame stad met verbeterde voorzieningen en een toekomstbestendige economie. Samen met 550 collega’s maken we dit mogelijk, in een cultuur van vriendelijkheid, betrouwbaarheid en samenwerking. Onze insteek? Praktisch aan de slag: “De Kracht van Gewoon Doen”.

Opdracht

Als specialist zorg je voor hoogwaardige facilitaire diensten en voorzieningen. Dit omvat onder andere het ondersteunen bij aanbestedingsprocedures, het managen van facilitaire projecten en het centraliseren van facilitaire diensten. Je adviseert het management en collega’s over diverse facilitaire vraagstukken.

Vereisten / Knock-outcriteria

  • Afgeronde hbo-bachelor opleiding;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als facilitair adviseur.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)

  • Hbo-bachelor opleiding in facility management (15 punten);
  • Minimaal 2 jaar werkervaring als facilitair adviseur bij een overheidsinstelling (15 punten);
  • Ervaring met aanbestedingsprocedures voor facilitaire diensten (20 punten);
  • Ervaring met contractmanagement (beschrijf kort een voorbeeld in het cv) (25 punten);
  • Ervaring met het schrijven van adviezen en beleidsstukken (beschrijf kort een voorbeeld in het cv) (25 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u voldoet aan het profiel.

Competenties

Je bent energiek, servicegericht en communicatievaardig. Je haalt plezier uit het faciliteren van collega’s, onderhoudt goede leveranciersrelaties en weet resultaten te behalen.

Functieschaal

Deze functie valt in schaal 10 volgens de CAO van de opdrachtgever.

Aantal professionals

1

CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.

Werkdagen

Hybride werken mogelijk. Werkdagen: maandag t/m donderdag.

Planning

Gesprekken vinden plaats op maandag 10 februari 2025. Kandidaten ontvangen uiterlijk vrijdag 7 februari 2025 bericht. Overige kandidaten horen na de gesprekken over de voortgang.

Overige informatie

  • Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist;
  • Een geheimhoudingsverklaring is vereist;
  • Uittreksel Handelsregister (KvK) is vereist;
  • Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) is vereist;
  • Indien personeel ter beschikking wordt gesteld, moet dit volgens de Waadi in het handelsregister geregistreerd zijn.

De reactietermijn voor deze opdracht eindigt op vrijdag 24 januari 2025, 09:00 uur.


Reageer nu op deze opdracht!

6321 - Facilitair adviseur