Aanvraagnummer: 7269
Organisatie: Gemeente Westland
Locatie: Naaldwijk
Uren per week: 32 uur
Tarief: ā¬88,15 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 25-02-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Opdracht
Als Facilitaire Kwartiermaker is de opdrachtnemer verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van het BHV-systeem en het optimaliseren van het facilitaire beleid.
Het doel van de opdracht is het bestendigen van een toekomstbestendig facilitair beleid dat aansluit bij de behoeften van de gemeente, met een sterke focus op verduurzaming, efficiƫntie en professionalisering.
Te behalen resultaten
- Trainen en ontwikkelen van het zelf organiserend vermogen van het bode-team
- Het opleveren van een gedetailleerd implementatieplan voor de ontwikkeling en professionalisering van het Bode team, inclusief opleiding en training van de coƶrdinator, zodat deze binnen zes maanden zelfstandig functioneert.
- Het begeleiden en trainen van het Bode team in het creƫren van een heldere teamstructuur, inclusief duidelijke verantwoordelijkheden en afspraken voor toekomstbestendigheid.
- Het opleveren van een afgerond aanbestedingentraject
- Het opleveren van een afgerond aanbestedingstraject, gericht op specifieke producten, namelijk:
- Drukwerk;
- Papier;
- Kantoorartikelen;
- Post- en koeriersdiensten (perceel 1/2/3);
- Printstraat(Repro).
- Implementatieplan verduurzaming
- Het ontwikkelen van een implementatieplan voor verduurzamingsprojecten, namelijk afvalbeheer en koffiebekerbeleid, inclusief concrete stappen en evaluatiecriteria.
- Analyse en optimalisatie van het Team Facilitaire Zaken en de BHV-organisatie
- Een uitgebreide analyse van de huidige formatie en toekomstige capaciteitsbehoeften binnen het team Facilitaire Zaken en de BHV-organisatie.
- Het opstellen van een adviesrapport met een voorstel voor de benodigde rollen, functies en mogelijke herstructureringen binnen het team en de BHV-organisatie.
Vereisten
1. Uurtarief maximaal ā¬ 88,15 inclusief reiskosten woon-werk, parkeerkosten en exclusief btw;
2. Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als projectmanager / projectleider / kwartiermaker facilitair bij een overheidsorganisatie;
4. Aantoonbare werkervaring met het schrijven van een implementatieplan gericht op professionalisering of procesoptimalisatie binnen een overheidsorganisatie, licht dit toe middels een uitgeschreven referentieproject;
Gunningscriteria
5. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding op het gebied van facilitairmanagement (10 punten)
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectmanager / projectleider / kwartiermaker facilitair bij een gemeente; (30 punten)
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met procesoptimalisatie van teams op het snijvlak van facilitaire dienstverlening; (20 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met het doen van aanbestedingstrajecten van facilitaire producten, benoem waar deze is opgedaan; (15 punten)
9. Aantoonbare werkervaring met het adviseren van procesoptimalisatie op het gebied van facilitaire teams, verduurzaming en de BHV-organisatie, duidelijk naar voren komend in het cv (15 punten);
a. Geen aantoonbare werkervaring op de 3 genoemde onderdelen (0 punten)
b. Aantoonbare werkervaring met 1 van de 3 onderdelen (5 punten);
c. Aantoonbare werkervaring met 2 van de 3 onderdelen (10 punten);
d. Aantoonbare werkervaring met alle 3 de onderdelen (15 punten);
10. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met diverse projectmanagementmethodieken zoals Prince2, benoem waar deze is opgedaan (10 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Analytisch
- Communicatief
- Besluitvaardig
- Resultaatgericht
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 paginaās, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Maandag tot vrijdag.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 27 februari 2025 van 14:30 uur tot 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen op woensdag 26 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 25 februari 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.