Aanvraagnummer: 6901
Organisatie: Kadaster
Locatie: Apeldoorn
Uren per week: 36
Tarief: €85 per uur
Duur van de opdracht: 1 jaar
Regio: Gelderland
Startdatum: 01-03-2025
Optie tot verlenging: geen
Sluitingsdatum: 10-02-2025 23:59
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
LET OP!! Dit is een detacheringsopdracht met een driepartijenovereenkomst.
De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Indien dit om welke reden dan ook niet mogelijk is, wordt uw inschrijving terzijde gelegd.
Op deze driepartijenovereenkomst is de Waadi van toepassing. Er zal daarom worden gecontroleerd op de vereiste registratie conform artikel 7a lid 1 van de Waadi.
Het Kadaster
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.
Omschrijving project
Het Kadaster staat aan de vooravond van de implementatie van een nieuw ERP systeem waarmee we de processen voor HRM, Financiën, Inkoop en Projecten willen moderniseren en optimaliseren. De aanbesteding voor dit nieuwe ERP systeem zal begin 2025 worden afgerond waarbij de keuze is gevallen op AFAS. In het jaar 2025 zal de implementatie worden uitgevoerd waarna op 1 jan 2026 de livegang zal plaatsvinden. In 2025 wordt nog gewerkt met SAP R/3.
Opdrachtomschrijving
Jij ondersteunt de administrateurs van de financiële administratie bij implementatie van het nieuwe ERP systeem binnen de Administratie. Dit doe jij door een deel van hun reguliere werkzaamheden over te nemen en uit te voeren in SAP R/3. Daarnaast breng je jouw kennis en ervaring in met het inrichten van de financiële processen in het nieuwe ERP systeem.
Belangrijkste technieken, methoden en tools
- SAP R/3
- AFAS
- Excel, Word.
Verantwoordelijkheden
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn
- April 2025: uitvoeren Q1 interne controles.
- Juli 2025: uitvoeren Q2 interne controles.
- Okt 2025: uitvoeren Q3 interne controles.
- Jan-feb 2026: uitvoeren Q4 interne controles.
- Okt-dec 2025: opstellen overzicht niet uit de balans blijkende verplichtingen t.b.v. de jaarrekening.
- Opstellen en verwerken prognosebestanden Q1 (apr 2025), Q2 (jun 2025) en Q3 (okt 2025).
- Jan – dec 2025 verwerken cijfers Bonaire / Saba / St Eustachius tijdens maandafsluiting.
- Jan-dec 2025 bijwerken verloopstaatoverzicht (im)materiële vaste activa.
- Jan-dec 2025 opstellen financiële rapportages t.b.v. managers, projectleiders en controllers, zowel adhoc als regulier.
- 2025 doorlopend: verwerken investeringen in vaste activa module.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-03-2025 tot en met 28-02-2026 voor 36 uur per week. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Volgens Kadaster richtlijn dient iedere medewerker minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team.
Overige eisen
Verplichte opgave van uw gewaarmerkte KVK-uittreksel. Hieruit moet de tekenbevoegdheid van de ondertekenaar van de onderhavige overeenkomst blijken.
De inschrijver sluit een driepartijen detacheringsovereenkomst af, waarbij de inschrijver als werkgever van de inhuurkracht, de inhuurkracht als betrokkene en het Kadaster als inlener ondertekent. Graag aangeven of aan deze eis voldaan kan worden.
U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) toe. Graag cv in PDF aanleveren. Uit dit cv dient te blijken dat wordt voldaan aan onderstaande eisen. Indien naar oordeel van het Kadaster niet wordt voldaan aan de gestelde eisen zal de offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria. Onderstaand de eisen waar de kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat in uw ogen aan de eis voldoet. Verwijzen naar het CV volstaat niet.
Minimaal 3 jaar bewezen ervaring als financieel administrateur in het domein van financiën en interne controle.
Ervaring met het werken in SAP R/3 en AFAS is een pré.
Taalniveau Nederlands minimaal B2.
Door de kandidaat zélf geschreven CV en motivatie.
Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: • Communicatief vaardig, zowel schriftelijk als mondeling sterk; • In staat om zelfstandig binnen een organisatie te bewegen en omgevingssensitief; • Klantgericht; • Analytisch vermogen; • Proactief en initiatiefrijk; • Resultaatgericht.
Afgeronde (bachelor) financiële HBO-opleiding of hoger.
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 30 %
Gewicht van kwaliteit : 70 %
Op basis van de beoordeling van het ingediende tarief (prijs) en de kwalitatieve criteria wordt de rangorde van kandidaten samengesteld. Met de drie kandidaten die hierbij het hoogst scoren wordt een verificatiegesprek gehouden. Het verificatiegesprek betreft een toetsing van de ingediende offerte. Naar aanleiding van de verduidelijking, toelichting en eventuele bewijsmiddelen die het kadaster middels het verificatiegesprek heeft verkregen, kunnen scores worden bijgesteld. Hierdoor is het mogelijk dat de rangorde binnen de drie hoogst scorenden wordt aangepast. De hoogste scorende kandidaat, na uitvoering van de verificatiegesprekken komt in aanmerking voor gunning.
De punten toekenning voor het gunningscriterium kwaliteit binnen de beoordelingssystematiek is als volgt:
Score Beoordeling
0 Geen antwoord/invulling
Omschrijving: Onderwerp of aspect is niet beschreven
1 Onvoldoende
Omschrijving: Onderwerp voldoet in zijn geheel niet
2 Matig
Omschrijving: Onderwerp of aspect is niet (volledig) behandeld of voldoet op onderdelen niet aan de wensen van het Kadaster
3 Voldoende
Omschrijving: Onderwerp of aspect is volledig behandeld en sluit aan bij de wensen van het Kadaster. Er is geen sprake van meerwaarde.
4 Goed
Omschrijving: Onderwerp of aspect is volledig behandeld, sluit aan bij de wensen van het Kadaster en bevat enkele positief onderscheidende kenmerken er is sprake van enige meerwaarde
5 Uitstekend
Omschrijving: Onderwerp of aspect is volledig behandeld, sluit aan bij de wensen van het Kadaster, bevat positief onderscheidende kenmerken en overtreft hiermee in ruime mate de verwachtingen van de opdrachtgever. Er is sprake van aanzienlijk meerwaarde.
De EMVI komt als volgt tot stand:
prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100, maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Indien er meer informatie wordt gegeven dan gevraagd zal alleen het maximaal aantal toegestane woorden worden beoordeeld. Alle woorden vanaf het maximaal toegestane aantal zullen niet aan de beoordelaars worden doorgegeven.
Gunningscriteria Kwaliteit
100 %U toont duidelijk aan (max. 400 woorden) op welke wijze de door u geleverde expertise en competenties binnen de geschetste situatie een bijdrage leveren aan te behalen resultaten (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden). Beoordeling: Hoe beter de expertise en competenties aansluiten bij de wensen van het Kadaster en de geschetste situatie hoe hoger de score.
Gunningscriterium Prijs
Maximaal: € 85,00
Competenties te toetsen in interviewfase
Het verificatiegesprek betreft een toetsing van de ingediende offerte. Waarbij de nadruk ligt op de eisen en de kwalitatieve gunningscriteria.
Interviewfase
Uitsluitend de Kandidaten die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek.
Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Kandidaten in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningscriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Kandidaten in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningscriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Kandidaten in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Kandidaten worden uitgenodigd voor een verificatiegesprek.
De verificatiegesprekken zullen plaatsvinden op dinsdag 18 februari 2025 op ons kantoor de Grift in Apeldoorn. Deze datum staat vast en hier wordt niet van afgeweken.