Financieel administratief medewerker

Logo van Gemeente Arnhem met tekst "Gemeente Arnhem" in blauw met aan de rechterkant een gestileerd adelaarswapen.

Aanvraagnummer: 3051
Organisatie: Gemeente Arnhem
Locatie: Gemeente Arnhem
Uren per week: 24
Tarief: €70 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 26-08-2024
Optie tot verlenging: Ja, maximaal 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 05-08-2024 12:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

Gemeente Arnhem is verantwoordelijk voor het afhandelen van Verzoeken om Toewijzing (315-berichten) die zorgaanbieders sturen naar de gemeente. Deze toewijzingen dienen getoetst te worden aan de Jeugdwet, het Standaard Administratieprotocol en de contractuele afspraken die de gemeente heeft met zorgaanbieders. Op basis van de Toewijzing die de Financieel administratief medewerker zorg doet aan de zorgaanbieder, kan deze zorg gaan verlenen en gaan declareren.

Gemeente Arnhem is voornemens deze werkzaamheden extern te gaan beleggen en daarvoor loopt een proces. De huidige vacature wordt tot het moment van overgang ingevuld met externe inhuur.

De werkzaamheden zijn geprotocolleerd, maar desondanks complex en vragen inzicht en analytisch vermogen van de financieel administratief medewerker. De werkzaamheden worden grotendeels zelfstandig uitgevoerd.

Gezien deze opdracht normaal gesproken in loondienst is leent deze zich niet voor de inzet van een zzp'er (wet DBA).


Verantwoordelijkheden

De financieel administratief medewerker zorg is verantwoordelijk voor een tijdige en juiste afhandeling van de Verzoeken om Toewijzing die worden ontvangen door gemeente Arnhem.


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 26 augustus 2024 tot en met 31 december voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

Eis 1. U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld evenals een uitgebreide toelichting op de eisen en wensen zoals bij de betreffende eis/wens wordt aangegeven. Indien gewenst kunt u gebruik maken van het template cv van de Gemeente.

Eis 2. De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een erkend, volledig en afgerond diploma op minimaal HBO niveau. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.

Eis 3. De kandidaat heeft aantoonbaar kennis van zorgadministratie en berichtenverkeer, specifiek het afhandelen van 315-berichten (Verzoek om Toewijzing). Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).

Eis 4. Hierbij verklaar ik akkoord te gaan met opdracht specifieke voorwaarden. Zie bijlage OSV Gemeente Arnhem. Tevens ga ik ook akkoord met de algemene voorwaarden van broker Headfirst (www.headfirst.nl).

Eis 5. Let op dat de opdracht, bij een eventuele verlenging, gecontracteerd wordt rechtstreeks door de Gemeente Arnhem zelf. Dus t/m 31-12-24 loopt dit via Headfirst en eventueel per 01-01-2025 loopt het rechtstreeks via de Gemeente Arnhem. Hiervoor dient u ook de algemene inkoopvoorwaarden te accorderen.

Eis 6. Deze opdracht is niet geschikt voor de inzet van een zzp'er vanwege de wet DBA. Hierbij verklaar ik als leverancier enkel kandidaten aan te bieden die in loondienst zijn.


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 50 %
Gewicht van kwaliteit : 50 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )

Offertes die onder de maat scoren, lager dan 50% zullen wij niet beoordelen en kunnen worden afgewezen op basis van een te lage kwaliteit.

De Gemeente Arnhem behoudt zich het recht voor om offertes terzijde te leggen indien er overmatig veel taal -en/of spelfouten voorkomen.


Gunningscriteria Kwaliteit

30 %

Wens 1. De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 0,5 jaar (werk)ervaring met het systeem Zorgportaal. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

30 %

Wens 2. De kandidaat heeft aantoonbaar ervaring met berichtverkeer omtrent jeugdwet en wmo. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

15 %

Wens 3 De kandidaat heeft aantoonbaar ervaring opgedaan binnen een gemeente. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = de kandidaat heeft geen aantoonbare ervaring binnen een gemeente 5/5 = de kandidaat heeft aantoonbare ervaring binnen een gemeente.

15 %

Wens 4. De kandidaat heeft aantoonbaar kennis van de jeugdwet. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

10 %

Wens 5. Gewenste (gedragscompetenties) en vaardigheden: Analytisch Accuraat Bovenstaande competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.


Gunningscriterium Prijs

Maximaal: € 70,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

De interviews zullen plaatsvinden op 8 of 9 augustus 2024 fysiek op locatie of via MS Teams. U wordt hierover tijdens de uitnodiging over geïnformeerd.

Uitsluitend de externen die na een schriftelijke beoordeling van de offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de offertes blijkt dat er meer dan twee externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan twee externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan twee externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zullen alle betrokken externen worden uitgenodigd voor een interview.