Aanvraagnummer: 7796
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Staphorst
Locatie: Staphorst
Uren per week: 36 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Overijssel
Startdatum: z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 24-03-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! “Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Staphorst mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de gemeente Staphorst. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is'.
Organisatie
Gemeente Staphorst is uniek, met een eigen karakter. Bijna iedereen kent ons wel en heeft daar een beeld bij. Veelal gebaseerd op haar oorsprong, cultuurhistorie en erfgoed. Daar hechten wij zeker waarde aan. Maar Staphorst is meer: het ondernemerschap, de bedrijvigheid, een compleet voorzieningenniveau en de verrassend mooie natuur zijn ook belangrijke kenmerken. Met bijna 18.000 inwoners, waarvan een derde jonger dan 20 jaar, zijn wij een jonge en dynamische gemeente.
Als gemeentelijke organisatie maken we gebruik van de kracht van die dynamische samenleving. We bewegen flexibel mee en zijn een overheid die, veel meer dan voorschrijvend en controlerend, de voorwaarden wil scheppen voor inwoners en ondernemers. We werken in het hier en nu met onze blik steeds gericht op de toekomst.
Opdracht
De gemeente Staphorst zoekt een Medewerker Financiële Administratie voor 36 uur per week. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het accuraat en tijdig verwerken van de debiteuren- en crediteuren administratie. Je werkt samen met collega's binnen de financiële afdeling en andere afdelingen, zoals financieel adviseurs en budgethouders. De organisatie biedt een collegiale werkomgeving met mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en verantwoordelijkheid.
Jouw takenpakket bestaat uit:
• Verwerken van inkomende en uitgaande facturen.
• Tijdige verwerking van financiële transacties.
• Debiteuren- en crediteurenbeheer.
• Verwerken van memoriaalboekingen.
• Verwerken bankafschriften.
• Uitvoeren van controle- en aansluitwerkzaamheden.
• Uitvoeren van overige administratieve werkzaamheden.
Voor deze functie is het noodzakelijk om alle dagen op kantoor te werken. Hybride werken is in deze functie dus niet van toepassing.
Vereisten
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting bedrijfsadministratie of moderne bedrijfsadministratie;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Financieel administratief medewerker binnen een gemeentelijke organisatie.
Gunningscriteria
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Financieel administratief medewerker binnen een gemeentelijke organisatie (50 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met geautomatiseerde financiële systeem FMS (Pantheon) (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het toepassen van de BBV binnen de decentrale overheid (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Goed cijfermatig inzicht en affiniteit met financiën;
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- Enthousiaste, energieke en resultaatgerichte persoonlijkheid;
- Vaardigheid in het werken met automatiseringssystemen.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: nee
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-di-wo-do-vr
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 26 maart 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 25 maart 2025 bericht en een link voor een assessment. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 24 maart 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.