Fraud Blocker Financieel Administratief Medewerker Zorg (Jeugdwet) bij Gemeente Arnhem

Financieel Administratief Medewerker Zorg (Jeugdwet) bij Gemeente Arnhem

Logo van Gemeente Arnhem met tekst "Gemeente Arnhem" in blauw met aan de rechterkant een gestileerd adelaarswapen.

Aanvraagnummer: 6766
Organisatie: Gemeente Arnhem
Locatie: Arnhem
Uren per week: 36
Tarief: €63 per uur
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 17-02-2025
Optie tot verlenging: Ja, tot maximaal 5 maanden
Sluitingsdatum: 02-02-2025 23:59

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdracht omschrijving

Financieel Administratief Medewerker Zorg (Jeugdwet) bij Gemeente Arnhem

Ben jij een nauwkeurige en analytische financieel administratief medewerker met ervaring in de Jeugdwet? Zoek je een uitdagende rol waarin je jouw expertise kunt inzetten om de zorgaanvragen efficiënt af te handelen? Dan is de functie van Financieel Administratief Medewerker Zorg bij de Gemeente Arnhem iets voor jou!

Wat ga je doen?
Als financieel administratief medewerker zorg ben je verantwoordelijk voor het tijdig en correct afhandelen van de Verzoeken om Toewijzing (315-berichten) die zorgaanbieders naar de gemeente sturen. Jij zorgt ervoor dat deze aanvragen voldoen aan de eisen van de Jeugdwet, het Standaard Administratieprotocol en de contractuele afspraken tussen de gemeente en zorgaanbieders.

Waarom deze functie?
De Gemeente Arnhem is bezig met het proces om de afhandeling van Verzoeken om Toewijzing extern te beleggen. Tot de overgang naar externe afhandeling willen wij de werkzaamheden tijdelijk invullen met externe inhuur. Dit biedt jou een kans om tijdelijk een sleutelrol te vervullen in het zorgaanvraagproces en een directe bijdrage te leveren aan het functioneren van de gemeente op dit gebied.

Deze aanvraag is niet geschikt voor de inzet van een ZZP'er omdat deze werkzaamheden wezenlijk onderdeel zijn van onze standaard bedrijfsvoering (inbedding organisatie)


Verantwoordelijkheden

Jouw belangrijkste taken bestaan uit:

  • Het zelfstandig beoordelen van de binnengekomen Verzoeken om Toewijzing en deze toetsen aan de geldende wet- en regelgeving.
  • Het verwerken van deze aanvragen in de administratie en zorgen voor een juiste en tijdige afhandeling, zodat zorgaanbieders zorg kunnen verlenen en declareren.
  • Het signaleren van afwijkingen of onregelmatigheden en hierover rapporteren aan de leidinggevende.
  • Het onderhouden van contact met zorgaanbieders voor verduidelijking van aanvragen en het beantwoorden van administratieve vragen.


Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 17 februari 2025 tot en met 13 juni 2025 voor 36 uur per week. De kandidaat is beschikbaar voor een interview op 4 februari 2025 tussen 16.00 uur - 17.00 uur. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

Eis 1. U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld evenals een uitgebreide toelichting op de eisen en wensen zoals bij de betreffende eis/wens wordt aangegeven. Indien gewenst kunt u gebruik maken van het template cv van de Gemeente.

Eis 2. De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal HBO werk- en denkniveau. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.

Eis 3. De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 1 jaar administratieve werkervaring opgedaan in de afgelopen 2 jaar binnen de Jeugdwet middels berichtenverkeer. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).

Eis 4. De kandidaat heeft aantoonbaar kennis van de Jeugdwet. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).

Eis 5. De door inschrijver aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer en geen ZZP-er / ondernemer. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van de eigen BV. Deze eis blijft van toepassing gedurende de gehele uitvoering van de Opdracht. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet kan voldoen aan deze eis, zal dit leiden tot uitsluiting van de inschrijving.

Eis 6. Hierbij verklaar ik akkoord te gaan met de algemene voorwaarden van Gemeente Arnhem. Gemeente Arnhem werkt met een eigen inhuurapplicatie waarin een leverancier zich, na gunning, dient in te schrijven. In deze applicatie worden ook de urenregistratie en facturatie geregistreerd.


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 20 %
Gewicht van kwaliteit : 80 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )

Offertes die onder de maat scoren, lager dan 50% zullen wij niet beoordelen en kunnen worden afgewezen op basis van een te lage kwaliteit.

De Gemeente Arnhem behoudt zich het recht voor om offertes terzijde te leggen indien er overmatig veel taal -en/of spelfouten voorkomen.


Gunningscriteria Kwaliteit

70 %

Wens 1. De kandidaat heeft aantoonbaar relevante ervaring met het signaleren van afwijkingen of onregelmatigheden in zorgaanvragen en kan hierover rapporteren aan een leidinggevende. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

30 %

Wens 2. Vereiste competenties en vaardigheden: Accuraat werken Analyseren Stressbestendig De competenties en toetsingscriteria zijn volgens de competentiegids rijk van de Rijksoverheid. Per competentie / vaardigheid kan een score van maximaal 10% behaald worden Bovenstaande competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek.


Gunningscriterium Prijs

Maximaal: € 63,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

De interviews zullen plaatsvinden op 4 februari 2025 tussen 16.00 uur - 17.00 uur fysiek op locatie. U wordt hierover tijdens de uitnodiging over geïnformeerd.

Uitsluitend de externen die na een schriftelijke beoordeling van de offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de offertes blijkt dat er meer dan twee externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan twee externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan twee externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 2 innemen, zullen alle betrokken externen worden uitgenodigd voor een interview.


Reageer nu op deze opdracht!

6766 - Financieel Administratief Medewerker Zorg (Jeugdwet) bij Gemeente Arnhem