Aanvraagnummer: 3460
Organisatie: Gemeente De Ronde Venen
Locatie: De Ronde Venen
Uren per week: 24 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 02-09-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken. In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van ruim 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt.
We hebben grote opgaven, bijvoorbeeld op het gebied van veiligheid, woningbouw, klimaatadaptatie, energietransitie en een circulaire en inclusieve economie. Deze ambities maken we waar door een intensieve samenwerking met collega’s van alle teams, onze inwoners, partners in de gemeente, het college en de raad. Team Financien heeft een belangrijke rol hierin.
Opdracht
De opdracht bestaat uit het gezamenlijk met de andere financieel adviseurs opstellen van de P&C producten. Meer concreet ga je je bezighouden met het opzetten van het raamwerk van de documenten voor de jaarrekening, de 1e en 2e bestuursrapportages, de kadernota en de begroting in onze online rapportagetool. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het bijhouden van de begrotingswijzigingen. Je draagt zorg voor de voorbereiding voor de uitvraag van de P&C producten in de ambtelijke organisatie. Je maakt nieuwe gebruikers aan in onze online rapportagetool en ga je aan de slag met het opstellen van de productenraming 2025-2028. Je geeft trainingen en beantwoord hulpvragen over de online rapportagetool. Waar nodig ondersteun je de andere financieel adviseurs bij het opstellen van specificaties voor de accountantscontrole en andere P&C gerelateerde taken.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als financieel adviseur binnen een gemeentelijke instelling;
Gunningscriteria (weging)
3. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van financiën of economie (30 punten);
4. Aantoonbare kennis en werkervaring overheidsorganisatie (30 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als financieel adviseur binnen een gemeentelijke instelling (30 punten);
6. Aantoonbare kennis van BBV én IV3 (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv) (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg met opdrachtgever en kandidaat.
Planning
De bij voorkeur fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 5 september 2024 tussen 14.30 uur en 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dindag 3 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
- Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast gedurende de opdracht inclusief een eventuele verlenging . Daarna kan maximaal éénmaal per jaar een voorstel tot prijsaanpassing aan de Opdrachtgever plaatsvinden