Financieel adviseur

Logo van Gemeente Elburg met centraal een wapen geflankeerd door twee leeuwen op een blauwe achtergrond.

Aanvraagnummer: 1042
Organisatie: Gemeente Elburg
Locatie: Elburg
Uren per week: 28 tot 36 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: tot 1 november 2024
Regio: Gelderland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 15-05-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten.


Deel deze opdracht


Organisatie
Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, t ’Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is.

Als gemeente koesteren wij ons rijke verleden, maar kijken we óók naar de toekomst. Elburg bouwt aan een gemeente waar iedereen de kans heeft om vorm te geven aan zijn of haar toekomstdroom. We willen aan de slag in en met Elburg. We hebben ruim 230 medewerkers in dienst en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris/algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleving, Leefomgeving en Bedrijfsvoering. Binnen de domeinen werken we met zelforganiserende teams.

Opdracht:

  • Eerstverantwoordelijk voor het tot stand brengen van de begroting 2025;
  • Financieel adviseur gedurende de aanloopfase van de op te richten Gemeenschappelijke regeling (bedrijfsvoeringsorganisatie) Streekarchivariaat per 1-1-2025;
  • Projectleider implementatie applicatie LIAS 2024;
  • Bevorderen van de samenwerking binnen het team Financiën tussen de verschillende sub-teams advies, administratie/beheer en Verbijzonderde Interne Controle (VIC). Gedurende de opdracht zullen de werkzaamheden ingebed moeten worden bij de huidige medewerkers.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot woensdag 15 mei 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het tot stand brengen van een gemeentelijke begroting (ligt dit duidelijk toe in het cv) (30 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het inrichten en verbeteren van een administratieve omgeving (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met LIAS 2024 (20 punten);
8. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de uitvoering van het BBV (ligt dit duidelijk toe in het cv) (25 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het tot stand brengen van een gemeentelijke begroting;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
3. Aantoonbare werkervaring met/of bij een op te richten gemeenschappelijke regeling (ligt dit duidelijk toe in het cv);
4. Aantoonbare werkervaring met het inrichten en verbeteren van een administratieve omgeving.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10/11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 21 mei 2024 in de middag. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk vrijdag 17 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
  • De opdrachtgever hanteert het Bring Your Own Device-principe. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.