Aanvraagnummer: 5914
Organisatie: Omgevingsdienst West-Holland
Locatie: Leiden
Uren per week: 32 uur
Tarief: €0 - €115 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: Nee
Sluitingsdatum: 24-12-2024 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie
Bij de Omgevingsdienst West-Holland lever je een bijdrage aan de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving. Wij werken in opdracht van en in samenwerking met de provincie Zuid-Holland en twaalf gemeenten in het noordelijk deel van Zuid-Holland. Met circa 190 deskundige en gedreven collega’s werken we aan het verbeteren van lucht en bodem en het terugdringen van overlast door geur, geluid en gevaarlijke stoffen. Zorg voor een duurzame leefomgeving is ook onderdeel van ons takenpakket. Belangrijk werk. Jouw werk?
Opdracht
- Inrichting en vereenvoudiging van de P&C-cyclus: processen stroomlijnen en een eenduidige opvolging van PDCA-principes bevorderen.
- BBV-opvolging en compliance: advisering en begeleiding om te voldoen aan BBV-normen en voorschriften.
- Coaching en kennisoverdracht: begeleiding en training van nieuwe collega’s om het team te versterken, inclusief ondersteuning bij accountantsbevindingen.
- Business control: strategische advisering en ondersteuning bij het bereiken van organisatiedoelen.
- Verbijzonderde Interne Controle (VIC): optimaliseren van de inrichting en uitvoering van VIC-processen.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Zelf mobiele telefoon met abonnement en laptop (niet ouder dan 2019) meenemen.
2. Maximum uurtarief: €115,- excl. btw en incl. reiskosten woon-/werkverkeer.
3. Minimaal een afgeronde hbo-bacheloropleiding Finance en Control.
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als financieel adviseur/controller binnen een gemeentelijke organisatie.
5. Beschikbaar per 6 januari 2025 voor 32 uur per week.
Selectiecriteria
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als financieel adviseur/controller binnen een gemeente of omgevingsdienst (30 punten).
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als financieel adviseur/controller binnen een gemeentelijke organisatie (20 punten).
8. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het inrichten en vereenvoudigen van de P&C-cyclus en het optimaliseren van VIC-processen; benoem waar dit is uitgevoerd (25 punten).
9. Aantoonbare werkervaring met het begeleiden en trainen van nieuwe collega’s binnen Finance en Control (15 punten).
10. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met AFAS, PowerBI en Mozard (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre de door u aangeboden kandidaat aan dit profiel voldoet.
Competenties
- Sterke communicatieve vaardigheden (woord en geschrift)
- Verbindend
- Overtuigingskracht
- Resultaatgericht
- Politiek en bestuurlijk sensitief
Beoordeling van de gunningscriteria
Flextender beoordeelt de cv's van kandidaten die voldoen aan de minimumeisen op basis van de hierboven genoemde selectiecriteria.
Benodigd aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 30 of dinsdag 31 december. Uiterlijk vrijdag 27 december 2024 ontvangen kandidaten bericht over een eventuele uitnodiging. Andere kandidaten worden na de gesprekken geïnformeerd over de voortgang.
Overige informatie
- De opdrachtgever kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet dit bedrijf als zodanig geregistreerd staan in het Handelsregister (conform Waadi).
Reactietermijn
Deze aanvraag sluit op dinsdag 24 december 2024 om 09:00 uur.