Fraud Blocker Financieel adviseur Bedrijfsvoering | Gemeente Rhenen | ZZP

Financieel adviseur Bedrijfsvoering

Logo van de gemeente Rhenen, met gestileerde groene en blauwe vormen en de tekst "gemeente Rhenen" in groene en blauwe letters.

Aanvraagnummer: 7367
Organisatie: Gemeente Rhenen
Locatie: Rhenen
Uren per week: 32 - 36 uur
Tarief: ā‚¬102,50 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 28-02-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
Wat leuk dat je geĆÆnteresseerd bent in de gemeente Rhenen!
Rhenen is een prachtige historische vestingstad, gelegen op het uiterste zuidoosten van de provincie Utrecht. Met de Nederrijn aan je voeten en de groene bossen van de Utrechtse Heuvelrug om je heen, is het hier heerlijk wonen en werken. Gemeente Rhenen staat bekend om Ouwehands Dierenpark, de Grebbeberg en natuurlijk de gezellige Rijnweek.

De gemeente heeft veel te bieden: prachtige monumentale natuur, uitgebreide wandel- en fietsroutes en mooie ruiterpaden. Of je nu door de stad Rhenen zelf wandelt of de kernen Elst en Achterberg ontdekt, in Rhenen beleef je zowel rust als avontuur! Rhenen is goed bereikbaar met trein, bus en auto en vervult een belangrijke toeristische rol. Meer informatie over de gemeente Rhenen vind je via www.rhenen.nl.

We werken waarderend en vanuit de bedoeling
In Rhenen werken we voortdurend aan het verbeteren van onze dienstverlening en het versterken van onze rol in de regio. We streven er naar om een aantrekkelijke werkgever te zijn en te blijven, met een stevig fundament van flexibiliteit, vertrouwen, samenwerking en verantwoordelijkheid. We werken vanuit de bedoeling en op een waarderende manier, wat dagelijks zichtbaar is in ons werk. We denken in mogelijkheden, leveren maatwerk en doen dit voor zowel onze inwoners als medewerkers. We geven ruimte voor talent, stimuleren samenwerking en werken resultaatgericht. We ontwikkelen ons richting zelforganisatie. Zo maken we het verschil voor Rhenen en voegen we echte waarde toe!

Kom jij ons versterken? We kijken ernaar uit om je te leren kennen!

Opdracht
De gemeente Rhenen zoekt een zelfstandige Financieel Adviseur bedrijfsvoering voor een tijdelijke opdracht. In deze rol draag je bij aan het financieel gezond houden van de organisatie en adviseer je over complexe financiƫle vraagstukken binnen het domein bedrijfsvoering. Je werkt zelfstandig en op projectbasis aan uiteenlopende financiƫle onderwerpen.

Je bent verantwoordelijk voor:

  • Adviseren over en bewaken van het financieel beleid binnen het domein bedrijfsvoering.
  • Ondersteunen van en een bijdrage leveren aan de planning- en control cyclus, Zorgen voor een correcte financiĆ«le administratie conform de BBV-richtlijnen.
  • Sparren met vaste collegaā€™s, management en bestuur over financiĆ«le vraagstukken.
  • Proactief volgen van financiĆ«le ontwikkelingen en signaleren van kansen voor de gemeente Rhenen.
  • De doorrekening, analyse en bestuurlijke rapportage met betrekking tot de Algemene Uitkering Gemeentefonds
  • Het berekenen en analyseren van de gemeentelijke financiĆ«le kengetallen

Vereisten
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als financieel adviseur binnen een gemeente;
3. Aantoonbare werkervaring met BBV, financiele administratie en algemene uitkering gemeentefonds;
4. Uurtarief maximaal ā‚¬ 102,50 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk.

Gunningscriteria
5. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor in financiele richting (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring binnen het domein bedrijfsvoering van een gemeente (30 punten);
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als financieel adviseur binnen een gemeente (40 punten);
8. Uiterlijk per 10 maart 2025 beschikbaar voor minimaal 32 uur per week (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Stressbestendig
  • Creatief
  • Innovatief
  • Zelfverzekerd
  • Durft knopen door te hakken
  • Analytisch vermogen
  • Het vermogen om complexe informatie en data te begrijpen en te interpreteren;
  • Problemen systematisch kunnen benaderen, patronen herkennen en logische conclusies trekken;

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 paginaā€™s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Maandag is een vaste werkdag op kantoor. De overige dagen zijn in overleg ā€“ Di ā€“ Wo ā€“ Do ā€“ Vr
Is hybride werken mogelijk: ja 50/50

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 3 maart 2025, tussen 14:30 en 16:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 28 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 28 februari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kan je reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

7367 - Financieel adviseur Bedrijfsvoering