Aanvraagnummer: 6429
Organisatie: Avri
Locatie: Geldermalsen
Uren per week: 32-36 uur per week
Tarief: €70 - €100 per uur
Duur van de opdracht: 1 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 03-02-2025
Optie tot verlenging: 3 opties tot verlenging á 1 maand
Sluitingsdatum: 23-01-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Opdracht omschrijving
Je gaat werken binnen het team Financiën, Inkoop & Control van de afdeling Bedrijfsvoering.
Dit team is verantwoordelijk voor de financiële administratie, financiële advisering, interne controle en de inkoopfunctie. Voor de benoemde periode, zijn wij op zoek naar een zelfstandige ''tijdelijke'' collega, die ons ontzorgt bij de jaarrekening en de begroting.
Verantwoordelijkheden
Wat ga je doen?
Voor deze opdracht ben je mede verantwoordelijk voor het opstellen van de jaarrekening en de begroting.
Wat breng je mee?
Je beschikt over goede adviesvaardigheden en je kunt goed samenwerken met jouw collega’s in het team. Je bent accuraat en in staat zelfstandig te werken.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 03-02-2025 tot en met 31-03-2025 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 3 maal 1 maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Actuele kennis van gemeente financiën
Afgeronde financieel-economische HBO opleiding
Aantoonbaar meerdere jaren ervaring bij een overheidsinstantie
Aantoonbare ervaring met besluit begroting en verantwoording (Bbv) en met het opstellen van de jaarrekening
Gunningscriteria
Gewicht van prijs : 40 %
Gewicht van kwaliteit : 60 %
Top
Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.
De BKPV komt als volgt tot stand:
prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100
, maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
Gunningscriteria Kwaliteit
50 %Aantoonbare ervaring met jaarrekeningen en begrotingen bij overheidsinstanties
25 %5-10 jaar werkervaring onder een vergelijkbare functie
25 %Actuele kennis van gemeentefinanciën/BBV
Gunningscriterium Prijs
Minimaal: € 70,00
Maximaal: € 100,00
Competenties te toetsen in interviewfase
De eisen en wensen worden tijdens de interviewfase besproken.
Interviewfase
Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.
Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.
Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.
De interviews zullen plaatsvinden op woensdag 29 januari 2025.
Gelieve hier rekening mee te houden!