Aanvraagnummer: 4214
Organisatie: Gemeente Olst-Wijhe
Locatie: Olst-Wijhe
Uren per week: 28 uur
Tarief: Geen maximum
Regio: Overijssel
Startdatum: 4-11-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 09-10-2024 09:00
Deel deze opdracht
Let op: De inhoud van deze opdracht brengt risico's mee voor de arbeidsrelatie. Het is niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers kunnen reageren, maar bij gunning dienen zij in dienst te gaan op detacheringsbasis.
Organisatie
Olst-Wijhe is een prachtige gemeente aan de IJssel tussen Zwolle en Deventer, met ruim 18.000 inwoners en 12 kernen. Gelegen in Salland, een uniek natuurgebied tussen de IJssel en Nationaal Park de Sallandse Heuvelrug.
Olst-Wijhe heeft een actieve samenleving. Inwoners denken mee en bedenken ideeën om de gemeente mooier te maken. Er is een bloeiend verenigingsleven en samen pakken we elke uitdaging aan. Wil jij hieraan bijdragen?
Opdracht
De gemeente Olst-Wijhe streeft naar tevreden klanten. Het team Publiekszaken is de eerste ingang voor onze inwoners, bedrijven en instellingen en bestaat uit vijftien medewerkers. Medewerkers frontoffice zijn generalisten die ingezet worden op Burgerzaken (balie en mid) en telefonie.
Wat ga je doen?
- Helpen klanten aan de balie met producten en diensten, zoals reisdocumenten en rijbewijzen;
- Vragen van klanten beantwoorden over gemeentelijke producten en diensten aan de balie, telefonisch, digitaal en/of schriftelijk;
- Veranderingen doorvoeren in de basisregistratie personen (BRP).
Wij zoeken:
- Een enthousiaste en gedreven dienstverlener;
- Ervaring als medewerker Publiekszaken bij een gemeente en actuele kennis van Burgerzaken;
- Affiniteit met en vaardigheid in digitale systemen, zoals iBurgerzaken;
- Klantgerichte en flexibele instelling;
- Communicatief vaardig, doorvragen naar de vraag achter de vraag en omgaan met verschillende mensen en emoties;
- Nauwkeurig en integer.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Beschikbaar vanaf maandag 4 november 2024 voor minimaal 24 uur gedurende de opdracht en eventuele verlengingen;
2. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als medewerker Burgerzaken binnen een gemeente;
3. Aantoonbare werkervaring met / kennis van iBurgerzaken;
4. Minimaal hbo bachelor diploma;
5. Een afgeronde opleiding Burgerzaken;
6. Inzetbaar op ma, wo (t/m 20.00 uur) en vrijdag.
Gunningscriteria
7. Afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau Sociale Juridische Dienstverlening (25 punten);
8. Minimaal 5 jaar werkervaring in de afgelopen 10 jaar als medewerker Burgerzaken in een gemeente (35 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met / kennis van Key2Burgerzaken (25 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met / kennis van Suwinet (15 punten).
Competenties
Communicatief vaardig, flexibel, oplossingsgericht, aanpakmentaliteit, teamspeler.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7, volgens de CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, met minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Hybride werken is niet mogelijk.
De opdracht wordt vervuld op maandag, woensdag (t/m 20.00 uur) en vrijdag.
Planning
De gesprekken zijn gepland op dinsdag 22 oktober 2024. Uiterlijk op vrijdag 18 oktober 2024 ontvangt u bericht bij uitnodiging. Overige kandidaten krijgen na de gesprekken bericht.
Overige informatie
- De opdrachtgever vraagt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
- De opdrachtgever vraagt een Integriteitsverklaring.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, dan staat deze geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
De reactietermijn duurt tot woensdag 9 oktober 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.