Fraud Blocker Frontoffice Medewerker Burgerzaken | Gemeente Ede | ZZP

Frontoffice Medewerker Burgerzaken

Logo met een gestileerde witte figuur van Hermes met een caduceus, tegen een blauwe achtergrond, bedekt met de kleine letters "ede.

Aanvraagnummer: 7399
Organisatie: Gemeente Ede
Locatie: Ede
Uren per week: 36 uur per week
Tarief: €60 per uur
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: 10-03-2025
Optie tot verlenging: halfjaarlijks
Sluitingsdatum: 09-03-2025 23:59

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdracht omschrijving

Gemeente Ede, een groeiende gemeente met een gedreven ambitie en diverse uitdagingen, biedt een thuis aan meer dan 120.000 inwoners. Als medewerker Frontoffice Burgerzaken ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse afhandeling van een breed scala aan verzoeken van onze inwoners.

Taken omvatten niet alleen het aanvragen en verstrekken van paspoorten, ID-kaarten, rijbewijzen, uittreksels uit het geboorteregister en VOG's, maar ook het afhandelen van meldingen van verhuizingen, emigraties en het legaliseren van handtekeningen. Daarnaast doen we ook de nauwgezette administratieve verwerking van deze aanvragen. Dit maakt deze functie enorm afwisselend, inhoudelijk en mensgericht.

De dynamiek van de functie vraagt om flexibiliteit, aangezien je te maken krijgt met diverse mensen, achtergronden en verzoeken. Je vermogen om vlot te schakelen tussen verschillende taken, je in te leven in diverse situaties en hier adequaat mee om te gaan, maken jou waardevol in deze uitdagende en afwisselende rol.


Verantwoordelijkheden

Je zult je onder andere gaan focussen op de volgende werkzaamheden:

  • Het aanvragen en uitreiken van rijbewijzen en reisdocumenten
  • Het verstrekken van uittreksels en verklaringen
  • Gegevensverstrekking
  • Het verwerken van verhuizingen

Beschikbaarheid

De kandidaat is inzetbaar vanaf 10 maart 2025 tot 1 juli 2025 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

Minimaal 1 jaar werkervaring als frontoffice medewerker burgerzaken.

Tenminste volgende modules behaald: - B1a Identiteit en identiteitsdocumenten en - B2 Reisdocumenten en Rijbewijzen


Gunningscriteria

Sortering
Sorteer op kwaliteit (dan prijs)
Uitleg gunningscriteria

Uitleg gunningscriteria

  • Allereerst worden de eisen geverifieerd.
  • Primaire selectie is op basis van de score op kwaliteit.
  • Secundaire selectie is op basis van prijs.
  • Definitieve selectie door opdrachtgever gebeurt door beoordeling van de inschrijving op  gunningscriteria kwaliteit en prijs.
  • Hieruit volgt een ranking (maximaal 5). Deze geselecteerden worden uitgenodigd voor gesprek (Interview).
  • Aan de hand van de gespreksresultaten van de geselecteerden wordt één kandidaat geselecteerd.


Gunningscriteria Kwaliteit

50 %

Gezien de aard van de werkzaamheden hebben wij de voorkeur voor een kandidaat op detacheringsbasis (loondienst of via een payrollconstructie) en niet op ZZP-basis.

30 %

Minimaal 3 jaar werkervaring als frontoffice medewerker burgerzaken.

20 %

Je hebt kennis van i-Burgerzaken.


Gunningscriterium Prijs

Maximaal: € 60,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Je bent het best te beschrijven als dienstverlenend en samenwerkingsgericht. En om het af te maken ben je flexibel en beschik je over goede communicatieve vaardigheden.

In je rol sta je direct in contact met inwoners en ben je het eerste aanspreekpunt. Het is dan ook belangrijk dat je een klantgerichte houding hebt, waarbij je begrip toont voor de behoeften van de inwoners en effectieve oplossingen biedt voor hun verzoeken. Het streven naar tevredenheid en het leveren van kwalitatieve dienstverlening staat centraal. Je wordt in je werk geconfronteerd met diverse mensen, uiteenlopende achtergronden en verschillende verzoeken. Snel kunnen schakelen tussen taken, onverwachte situaties en je aan te kunnen passen aan veranderende omstandigheden is van groot belang. Ook kun je duidelijk en begrijpelijk communiceren met inwoners, collega's en andere belanghebbenden. Zowel mondelinge als schriftelijke communicatie is belangrijk om correcte informatie te verstrekken, vragen te beantwoorden en informatie over te dragen. Daarnaast is samenwerking met collega’s en andere afdelingen belangrijk voor een soepele afhandeling van verzoeken.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.


Reageer nu op deze opdracht!

7399 - Frontoffice Medewerker Burgerzaken