Functie Allround beleidsmedewerker onderwijshuisvesting

Logo van de gemeente Zaltbommel met een gestileerd blauw en groen golfmotief naast de naam 'Gemeente Zaltbommel.'

Aanvraagnummer: 13300
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Gemeente Zaltbommel
Locatie: Zaltbommel
Uren per week: 16 - 20 per week
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 12 maanden
Regio: 0
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 04-07-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Zaltbommel mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Zaltbommel. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Omschrijving gemeente Zaltbommel:
Werken bij de gemeente Zaltbommel (https://www.werkenbijgemeentezaltbommel.nl/) betekent deel uitmaken van een dynamisch organisatie met een open werksfeer. Onze 160 medewerkers werken vanuit het gemeentekantoor en de gemeentewerf in de historische stad Zaltbommel en het omliggende buitengebied met elf dorpen. De gemeente is goed bereikbaar naast de A2 en met een directe treinverbinding vanuit Utrecht en Den Bosch. Ontdek de vele mogelijkheden bij de gemeente Zaltbommel en groei mee in een ambitieuze organisatie.

Opdracht
Ben jij iemand die graag meebouwt aan een organisatie in beweging? Op dit moment bevindt onze organisatie zich midden in een boeiend organisatieontwikkeltraject. Dit betekent dat je bij ons in een dynamische omgeving terechtkomt waar nog niet alles tot in de puntjes is uitgewerkt, maar waar jouw ideeën, creativiteit en professionaliteit het verschil kunnen maken. Het traject richt zich op de ontwikkeling van team en individu, een nieuwe organisatiecultuur en werken in opgaveteams. De nieuwe structuur moet de verdere groei en ontwikkeling van onze organisatie ondersteunen. Vanuit onze kernwaarden (Lef, Samen, Trots) werken we aan de pijlers van de organisatieontwikkeling: mogelijk maken, samenwerken en fluitend naar je werk.

Werkzaamheden

  • Eerste aanspreekpunt voor de schoolbesturen
    • Beantwoorden huisvestingsvraagstukken van de scholen;
    • Specifiek opstellen van programma en overzicht huisvesting 2026
    • Actualiseren van het Integraal Huisvestingsplan
    • Aan de slag met stichting brede scholen: afspraken maken met deelnemende scholen over beheers constructie
  • Aanspreekpunt van de projectleider onderwijshuisvesting (samenwerking met)
  • Spil zijn in de organisatie, samenwerking beleidsmedewerker onderwijs

Vereisten

1. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als beleidsmedewerker onderwijshuisvesting bij een gemeente;
2. Bij voorkeur een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
3. Nadruk ligt op fysieke aanwezigheid op het gemeentekantoor van Zaltbommel;

Gunningscriteria

4. aantoonbare werkervaring als gesprekspartner met schoolbesturen (geef minimaal 2 voorbeelden vanuit werkervaring waarin dit blijkt) (35 punten);
5. aantoonbare werkervaring met het opstellen of uitvoering geven aan een IHP (25 punten)
6. aantoonbare werkervaring met onderwijshuisvesting binnen een gemeente met een inwonersaantal tussen 10.000 en 60.000 inwoners (20 punten)
7. kandidaat heeft coachende vaardigheden richting de collega die op termijn de werkzaamheden overneemt (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Benodigd aantal professionals
1.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal met maximaal 120 euro all-in excl. BTW, huidige functieschaal is 10-a. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: De nadruk ligt op fysiek aanwezig zijn in het gemeentekantoor.
Is hybride werken mogelijk: ja.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 10 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 8 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van een eigen laptop en mobiel.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 4 juli 2025, 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!

Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.