Functional Application Manager -02-06: Intake op 03-06

Logo van Tennet met een gestileerde blauwe en groene cirkelvormige afbeelding links van het woord "tennet" in blauwe kleine letters.

Aanvraagnummer: 11971
Contractvorm: Detachering
Organisatie: TenneT
Locatie: Arnhem / Hybride
Uren per week: 32 - 40 per week
Tarief: 95 per uur
Duur van de opdracht: 6,5 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: Z.S.M.
Optie tot verlenging: Ja
Sluitingsdatum: 05-06-2025 12:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten



De rol van de unit is niet alleen om te voldoen aan de behoeften van het bedrijf, maar ook om nieuwe inzichten en ideeën te genereren en te helpen nieuwe doelen effectiever en efficiënter te bereiken binnen een integrale samenwerking met de andere units. Dit gebeurt niet alleen door automatisering, maar ook door datagestuurde beslissingen, standaardisatie en digitalisering van processen.

Voor de unit Experience and Support zijn wij opzoek naar een Functional Application Manager.
Je komt te werken in het Experience and Support team, bestaande uit ongeveer 25 collega’s. Samen werken jullie aan het leveren van een geweldige klantervaring op IT vlak, een essentiële taak voor een stabiele en duurzame energievoorziening. Binnen ons team heerst een gedreven, maar vooral ook prettige werksfeer, waarin innovatie en samenwerking centraal staan.

Opdracht:
Hoe houd jij Nederland aan? Als Functioneel Manager Topdesk SSP ben jij verantwoordelijk voor het up and running houden van onze SSP Portal (Topdesk), zodat Nederland kan blijven rekenen op betrouwbare en duurzame energie.
Daarnaast ben jij onder andere verantwoordelijk voor:
• Functioneel beheer van onze SSP (Selfservice Portal) pagina's binnen onze Topdesk applicatie.
• Doorvoeren van wijzigingen op onze SSP als gevolg van nieuwe of aangepaste IT services.

Profiel:
Bij TenneT zoeken we professionals die bijdragen aan de toekomst van ons elektriciteitsnet. We verwachten dat je de juiste ervaring en vaardigheden hebt om een waardevolle bijdrage te leveren aan ons team en onze missie.

• Minimaal HBO werk- en denkniveau.
• Ruime ervaring in een rol als Topdesk beheerder en de SSP module in het bijzonder.
• De gave om de verbindende factor te kunnen zijn met onze IT-ers en onze business.
• Minimaal 2 jaar ervaring als Topdesk beheerder, bij voorkeur in de energiesector of een technische omgeving.
• Diepgaande kennis van ITIL en de toepassing ervan in netwerkinfrastructuren of energietechnologie.
• Fluency in Dutch is required for this position, both written and spoken, as the primary working language is Dutch.