Aanvraagnummer: 6823
Organisatie: Gemeente Oude IJsselstreek
Locatie: Gendringen
Uren per week: 32 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Gelderland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 3 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 31-01-2025 12:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Organisatie
Werken voor de gemeente Oude IJsselstreek betekent werken aan ‘de brede welvaart van onze inwoners.’ Breed omdat welvaart voor iedereen iets anders kan betekenen: voor de één is dat veel groen, voor de ander is dat een bloeiende economie en voor weer een ander is een inclusieve gemeente belangrijk. We zetten ons dan ook dagelijks op tal van terreinen in zodat onze inwoners veilig, gezond en gelukkig kunnen wonen, leven, werken, leren en recreëren.
Dit doen we bijvoorbeeld door het aanleggen en onderhouden van wegen en fietspaden, het verstrekken van vergunningen voor de bouw- en verbouw van woningen, het sluiten van huwelijken en partnerschappen, en de realisatie van een compleet nieuw, duurzaam bedrijventerrein. Maar ook door te zorgen dat iedereen zoveel mogelijk mee kan doen aan het dagelijkse leven.
De leefwereld van onze inwoners zit vol dagelijkse grote en kleine verrassingen. Dat vraagt ons goed te kijken naar wat er speelt en te doen wat echt nodig is. Door ín de leefwereld van de inwoner te stappen kunnen we onze afwegingen goed maken. De afweging tussen het individueel belang en het algemeen belang. De afweging tussen het maatschappelijk effect, de financiële middelen en de wet- en regelgeving.
Met ruim 300 collega’s verdeeld over zo’n 25 teams zijn we een zeer diverse club. Bij de gemeente Oude IJsselstreek werken mensen met uiteenlopende leeftijd en (opleidings-) achtergrond. Je vindt er generalisten en specialisten, doeners, denkers en alles wat daar tussen zit. We hebben echter, hoe verschillend wij ook van elkaar zijn, een aantal dingen met elkaar gemeen: we zijn hardwerkende, verantwoordelijke professionals die niet simpelweg uitvoeren wat de regels of het beleid ons voorschrijft maar continu afwegen – en er net even wat meer van maken.
We gaan uit van het oplossend vermogen van de samenleving, zonder daarbij (altijd) zelf te oplossing te willen zijn of te willen geven. Ook gaan we er van uit dat de meeste mensen deugen. We werken vanuit vertrouwen met elkaar en onze inwoners samen. We realiseren ons dat incidenten altijd zullen gebeuren, hoe vervelend deze ook kunnen zijn. Voor ons is het de kunst om daar op een slimme manier mee om te gaan. Niet te problematiseren of te panikeren, maar er naar kijken als een kans om van te leren en onze visie of werkwijze zo nodig bij te stellen.
Opdracht
Wegwerken van een achterstand in het afhandelen van incidenten en wijzigingsverzoeken ten aanzien van de applicaties Suites4SociaalDomein en Suite4SocialeRegie. Voor deze opdracht ligt de nadruk dan met name op de complexe incidenten en wijzigingsverzoeken. Inhoudelijk coachen van de zittende Functioneel Applicatiebeheerders zodat zij aan het eind van de opdracht ook deze complexe incidenten en wijzigingsverzoek zelfstandig tijdig kunnen afhandelen. Waar nodig mogelijk tijdelijk ook coordineren van de activiteiten van alle Functioneel Applicatiebeheerders in het Sociaal Domein en het doen van voorstellen om de kwaliteit van het functioneel applicatiebeheer te verhogen en te borgen.
Vereisten te beoordelen door Flextender
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkerervaring als Applicatiebeheerder binnen een gemeente;
3. Aantoonbare werkervaring met Suite 4 sociaal domein op beheer en onderhoud binnen een gemeente (benoem dit duidelijk in het cv);
4. Aantoonbare werkervaring met Oracle, SQl en Cognos (benoem dit duidelijk in het cv).
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring als applicatiebeheerder binnen een gemeente en het sociaal domein (40 punten);
6. Een aantoonbare afgeronde cursus Cognos en Centric (30 punten);
7. Uiterlijk beschikbaar per 10 februari 2025 voor 32 uur per week (30 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre jijzelf / de door jouw aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
- Kennis van standaarden zoals ASL, BiSL en ITIL
- Uitgebreide en diepgaande kennis van het functioneel applicatiebeheer van Suites4SociaalDomein als ook het beheren hiervan in combinatie SQL.
- Kennis van Oracle en Cognos in combinatie met Suites4SociaalDomein
- Kennis van Suite4SocialeRegie
- Analytisch vermogen en oplossingsgerichtheid
- Procesmatig inzicht, in het bijzonder op het gebied van het Sociaal Domein in de context van een gemeentelijke organisatie.
- Luisteren en inleven in de gebruikers
- Communiceren en samenwerken in een team van Functioneel Applicatiebeheerders
- Communiceren en samenwerken met collega’s en ICT-leveranciers op het gebied van het Sociaal Domein
- Proactief verbeteringen aandragen
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: In overleg/ Onderlinge afstemming
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Maandag t/m Vrijdag.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in overleg met de best passende kandidaten. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 31 december 2025 voor 17.00 uur bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 31 januari 2025, 12.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.