Fraud Blocker Functioneel beheerder bedrijfsvoering | Gemeente Zeist | ZZP

Functioneel beheerder bedrijfsvoering

Logo van gemeente zeist met een abstract ontwerp met blauwgroen strepen die een gestileerde 'z' vormen boven de tekst 'gemeente zeist.

Aanvraagnummer: 5821
Organisatie: Gemeente Zeist
Locatie: Zeist
Uren per week: 16 uur
Tarief: €0 - €90 per uur
Regio: Utrecht
Startdatum: 02-01-2025
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 20-12-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en zichzelf zijn. We werken op basis van kernwaarden: vertrouwen, kracht en nabijheid. De werksfeer is open en prettig en onze cultuur is informeel. Met 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 67.000 inwoners. Hierdoor zijn lijnen kort en mogelijkheden groot. Wij staan open voor diversiteit en verwelkomen iedereen met de juiste ervaring en eigenschappen voor de functie. Herken jij jezelf in het profiel? Solliciteer dan!

In Zeist werk je vanuit je eigen verantwoordelijkheid, ondersteund door de organisatie. Zo blijf je als mens en als professional groeien. We zoeken geen perfecte medewerker, maar iemand die zijn kwaliteiten, zelfkennis en humor inzet om uitdagingen met lef aan te gaan.

Team
Informatievoorziening

Opdracht
Je bent volledig verantwoordelijk voor het functioneel beheer van Afas en alle gekoppelde systemen binnen de gemeente Zeist. Dit omvat proactief applicatiebeheer, incidentafhandeling, inrichten van processen, beoordelen en testen van updates en het bijhouden van documentatie. Je zorgt dat regelgeving correct is geïmplementeerd en neemt verantwoordelijkheid voor het volledige applicatiebeheer.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder van Afas Profit en Afas Insite;
3. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente.

Gunningscriteria
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als functioneel beheerder Afas Profit en Afas Insite (50 punten);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder binnen een gemeente (20 punten);
6. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van IT (10 punten);
7. Uurtarief maximaal €90,- exclusief btw en inclusief reiskosten woon-werk (10 punten);
8. Uiterlijk beschikbaar per 2 januari 2025 (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
- Proactief;
- Communicatief sterk;
- Verbindend met de business;
- Zelfstandig werken en een teamspeler;
- Enthousiast en energiek;
- Denken in mogelijkheden.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9 en gekoppeld aan de inlenersbeloning van de CAO van de opdrachtgever.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Hybride werken: ja

Planning
Gesprekken vinden plaats op dinsdag 24 december 2024 vanaf 12:00 uur. U ontvangt uiterlijk op maandag 23 december 2024 bericht over uitnodigingen. Overige kandidaten ontvangen daarna bericht over de voortgang.

Overige informatie

  • Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is verplicht en moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, moet deze geregistreerd staan in het Handelsregister conform Waadi.

De reactietermijn voor deze aanvraag sluit op vrijdag 20 december 2024 om 09:00 uur. Reageren kan tot die tijd.