Fraud Blocker Functioneel Beheerder Domein Bedrijfsvoering - ZZP Opdrachten

Functioneel Beheerder Domein Bedrijfsvoering

Logo van alphen aan den rijn, met de naam in blauwe tekst met een gestileerde blauwe boog over de laatste drie woorden.

Aanvraagnummer: 3612
Organisatie: Gemeente Alphen aan den Rijn
Locatie: Alphen aan den Rijn
Uren per week: 32-36 uur
Tarief: €95 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 01-10-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 09-09-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie
De gemeenten Alphen aan den Rijn en Kaag en Braassem hebben hun krachten op het gebied van Informatisering en Automatisering (I&A) gebundeld in de Bedrijfsvoeringsorganisatie Rijn en Braassem (BVO). Uitgangspunt voor deze samenwerking is standaardisatie van de I&A dienstverlening, inclusief de bijbehorende standaardinrichting van de gemeentelijke werkprocessen en het daarbij passende applicatielandschap.

Je zit binnen een team met vakcollega’s en een teamleider. In dit geval zijn is dat het team Functioneel Beheer, Domein Ruimte. Dit team ziet toe op de continue werking van onze centraal beheerde applicaties in het Ruimtelijk Domein. Het oplossen van issues, het begeleiden van changes en gebruikersondersteuning zijn vast onderdeel van het werk van je team. Je team zorgt er samen met het team Beleid Regie en Informatievoorziening voor, dat ruim 1200 medewerkers elke dag goed kunnen werken.

Onderdeel van je team zijn de domeinen Bedrijfsvoering, Publieksdienstverlening, Sociaal Domein, en het Generiek Domein. Binnen de BVO werk je verder regelmatig samen met de Servicedesk, de regiefuncties op de ICT processen, onze CISO en de informatieadviseurs.

Opdracht
In het team Functioneel Beheer werken we vanuit 5 inhoudelijke domeinen. Dit zijn zelforganiserende teams die zoveel mogelijk zelfstandig werken binnen hun eigen domein, onder coördinatie van een senior. Op dit moment zijn wij op zoek naar een Functioneel Beheerder voor het Ruimtelijke Domein.

Je beheert samen met je collega beheerders applicaties als NedGraphics (BGT) en Vertex (BAG) ten behoeve van de basisregistraties BGT en BAG en applicaties als Esri en GeoWeb ten behoeve van datamanagement. In je werk als beheerder ligt de nadruk op de applicaties voor teams als Beheer Openbare Ruimte en datamanagement, maar er wordt ook van je verwacht dat je kennis opdoet van de overige applicaties en dat directe collega’s elkaar onderling vervangen binnen het domein.

Werken als beheerder betekent gebruikersondersteuning, incidenten oppakken en afhandelen, updates begeleiden, etc. Jij bent een vraagbaak voor je eindgebruikers in je domein. Jij ondersteunt en adviseert onze collega's bij alle voorkomende vragen die zij tegenkomen in het gebruik van boven­genoemde applicatie. Je werkt samen met je collega beheerders binnen het domein, waarbij je kennis en ervaring deelt over inhoud van je werk en processen van je klantafdeling.

Wij zoeken een proactieve en energieke Functioneel Beheerder die het leuk vindt om de processen binnen de BVO te leren kennen. Door je dienstverlenende karakter ben je sterk in gebruikersondersteuning. Je verdiept je graag in nieuwe technologie en bent continu op zoek naar verbeteringen in de werkwijze van de organisatie, collega's en van jezelf. Je hebt onze kerncompetenties (resultaatgerichtheid, samenwerken en klantgerichtheid) hoog in het vaandel staan en bent bereid om soms net een stapje harder te lopen dan verwacht wordt.

Vereisten / Kock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder;
3. Aantoonbare werkervaring op het gebied van GIS/GEO (omschrijf duidelijk in het cv);
4. Aantoonbare werkervaring op het gebied van BAG, WOZ en BGT (omschrijf duidelijk in het cv);
5. Uiterlijk beschikbaar per 1 oktober 2024 voor minimaal 32 uur;

Gunningscriteria
6. Een maximum uurtarief van € 95,00 exclusief BTW/inclusief reiskosten woon-werk; (10 punten)
7. Aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van GIS analyses (omschrijf duidelijk in het cv); (30 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met Functioneel beheerprocessen (ITIL, BisL); (25 punten)
9. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider; (20 punten)
10. Aantoonbare werkervaring met aanbestedingen (omschrijf duidelijk in het cv). (15 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Accuratesse;
  • Klantgerichtheid;
  • Zelfstandig;
  • Samenwerken;
  • Proactief;
  • Resultaatgerichtheid;
  • Energiek;
  • Zelflerend vermogen;
  • Communicatief;
  • Leergierig.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9, HR21 medewerker systemen II.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt in overleg vervuld op doordeweekse werkdagen. Thuiswerken behoort zeker tot de mogelijkheden.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 13 september 2024, tussen 09.00 en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 12 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 9 september 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.