Fraud Blocker Functioneel beheerder ESM | Veiligheidsregio Utrecht | ZZP

Functioneel beheerder ESM

Logo van veiligheidsregio utrecht met een gestileerd rood en geel schild naast de naam van de organisatie in zwarte tekst.

Aanvraagnummer: 7315
Organisatie: Veiligheidsregio Utrecht
Locatie: Utrecht
Uren per week: 36 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 3 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Z.s.m.
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 25-02-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

Organisatie

Wij dragen bij aan veiligheid. Elke dag weer, steeds beter.
Veiligheidsregio Utrecht is een samenwerkingsverband van en voor de 26 Utrechtse gemeenten. Wij zorgen elke dag voor de veiligheid van alle mensen die in de regio wonen en verblijven. Dat doen wij met onze centralisten op de 112-meldkamer, onze brandweermensen en onze collega’s van risicobeheersing, crisisbeheersing en de geneeskundige hulpverleningsorganisatie in de regio.

‘Wij dragen bij aan veiligheid. Elke dag weer, steeds beter.’ Dat is waar we voor staan. Onze ambitie blijft ongewijzigd, maar heeft de afgelopen jaren wel een andere lading gekregen.

De gehele afdeling Informatiemanagement & ICT Beheer bevindt zich in een ontwikkeltraject dat aansluit op de organisatie brede ontwikkelkoers die is ingezet. Je leest hier meer over in de Bestuursagenda VRU 2024-2027.  Onze ontwikkelkoers geeft richting, maar nog niet alles ligt in beton gegoten. We hebben onze thema’s bepaald en de organisatie en onze afdeling zijn volop in ontwikkeling. Het realiseren van de ambitieuze ontwikkelagenda van de VRU vraagt veel betrokkenheid, initiatief en innovatie van het ICT domein. 

De afdeling Informatiemanagement & ICT Beheer (40 professionals) is verantwoordelijk voor het beheer op het huidige digitale domein van de VRU (software en hardware, steeds meer als SAAS dienst) en de ontwikkeling naar een steeds meer digitale wereld met accurate en veilige beschikbare informatie. Samen met je functioneel beheer collega’s behoor je tot het team ICT Beheer. Gezamenlijk leveren jullie een actieve bijdrage aan beheer en de ontwikkeling van de IT oplossingen van de VRU. Je hebt veel contact met de gebruikers organisatie en ook met leverancier & partners.

Opdracht
Werkzaamheden bestaan uit functioneel beheer werkzaamheden en nazorg van wijzigingen en updates van onze Enterprise Service Management applicatie Axxerion (voor Materieel&Logistiek, Facilitaire Zaken en ICT Servicedesk).

Je adviseert proceseigenaren over inrichtingskeuzes en processtappen; Je vertaalt business-wensen in wijzigingen en realiseert deze (met collega’s en partners); je stelt een testplan op en test de oplossing; je lost incidenten op; Je bewaakt de koppelingen en interfaces; Je onderhoudt contracten en contacten met leveranciers, je bent de regisseur in je domein, zowel intern als extern. Je onderzoekt continu hoe de toepassingen is jouw domein beter kunnen draaien en houdt daarbij rekening met de geldende regelgeving, bijvoorbeeld AVG, BIO, WOO; Je levert ook een bijdrage in landelijke netwerken.

Vereisten
1. Aantoonbare werkervaring met BiSl én ITIL;
2. Aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder met de applicatie Axxerion;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Functioneel beheerder bij een overheidsorganisatie;
4. Aantoonbare werkervaring bij een veiligheidsregio.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Functioneel Beheerder binnen een overheidsorganisatie (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met Projecten of Projectmanagement (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met stakeholders binnen en buiten een organisatie (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld) (30 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het vertalen van business-wensen naar een functioneel ontwerp (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld) (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Resultaatgericht, initiatiefrijk en creatief;
  • Analytisch sterk en accuraat;
  • Verbindend, organisatie-sensitief;
  • Stressbestendig;
  • Communicatief vaardig;
  • Gestructureerd en servicegericht.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De digitale gesprekken bij de VRU zijn gepland op donderdag 27 februari 2025 tussen 11.00 uur en 13.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 25 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 25 februari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

7315 - Functioneel beheerder ESM

Let-op: Deze opdracht betreft een detacheringsopdracht. Deze opdracht kan niet als ZZP'er worden uitgevoerd.