Aanvraagnummer: 2633
Organisatie: Gemeente Wassenaar
Locatie: Wassenaar
Uren per week: 24-32 per week
Tarief: €95 per uur
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: 05-08-2024
Optie tot verlenging: 4 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 15-07-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
De gemeente Wassenaar ligt midden in het groen aan de Zuid-Hollandse kust, direct naast de bestuurlijke hoofdstad Den Haag. Het is een uniek stukje Nederland, waar zo’n 26.000 mensen wonen. Om de ambitieuze doelstellingen van onze eigentijdse gemeente waar te maken, zijn wij op zoek naar enthousiast talent. Ben jij op zoek naar een boeiende opdracht? Spreekt onze werkcultuur met de kernwoorden veelzijdig, open en uitdagend jou aan? Dan leren we je graag beter kennen.
De eenheid Informatie & Datamanagement (I&D) faciliteert de collega’s in hun werk als het gaat om de inrichting van de ICT-infrastructuur (niet alléén de werkstations) en de omgang met de daarbinnen verwerkte data (archief, beveiliging, privacy en de link naar landelijke voorzieningen). Ook wordt vanuit de eenheid meegewerkt aan de vormgeving van de digitale dienstverlening aan inwoners, bedrijven en maatschappelijke instellingen. Als Security je passie is, je een ondernemende inslag hebt én je wilt bijdragen aan verandering: dan ben je bij ons aan het juiste adres.
I&D is in een gastheerschapsconstructie ondergebracht bij de gemeente Wassenaar. Middels een dienstverleningsovereenkomst (DvO) neemt de gemeente Voorschoten deze diensten ook af.
Opdracht
Voor het functioneel beheer van het fysiek domein zijn we op zoek naar twee kandidaten die gezamenlijk een aantal informatiesystemen binnen het fysiek domein gaan beheren. De werkdagen van de kandidaten dienen voor een deel te overlappen, zodat er sprake kan zijn van een goede kennisdeling en overdracht. Verder is het belangrijk dat gedurende de gehele werkweek de bezetting gegarandeerd is. De gemeente wil op termijn de functioneel beheerders fysiek domein invullen door collega’s in vaste dienst. De tijdelijke inzet is ter overbrugging en nadrukkelijk bedoeld om in het komend half jaar de beheerdocumentatie en het beheerplan op te stellen in het fysiek domein en om een zachte ‘landing’ voor een toekomstige collega voor te bereiden. Hierbij wordt de keten van de processen die in het DSO is gemaakt, als bandbreedte gehanteerd. Lees: het beheren van het Omgevingsplan, dat de juridische grondslag levert voor de Toepasbare Regels, die de dienstverlening in begrijpelijke vragenbomen vat en tot een soepele toeleiding tot de aanvraag van de Omgevingsvergunning leidt. In de informatie-architectuur van onze gemeente hebben we het dan over LEEF van Stadsbeheer, STTR Builder van Geodan FLOlegal en RX.Base van Visma Roxit.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau; 2. Aantoonbare werkervaring in het afgelopen jaar met het informatiesysteem LEEF én SQL;
3. Aantoonbare werkervaring in het ruimtelijke domein;
4. Een maximum uurtarief van €95 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender.
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
5. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van ICT (15 punten); 6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar binnen een gemeentelijke instelling in het ruimtelijke domein (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met het beheer van de plansoftware van RX.Base in de afgelopen 2 jaar (25 punten);
8. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met procesverbeteringen (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld) (15 punten).
9. Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na 1040 uur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (20 punten).
Benodigd aantal professionals
2 voor 1 x 24 uren per week & 1 x 32 uren per week. De opdrachtgever zoekt naar 2 professionals. 1 professional voor 24 uur en 1 professional voor 32 uur.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Gezien de werkzaamheden is gemiddeld gezien minimaal 60 % fysieke aanwezigheid op kantoor een vereiste en kan er bij uitzondering en in overleg met de leidinggevende vanuit huis worden gewerkt.