Aanvraagnummer: 6087
Organisatie: Gemeente Huizen
Locatie: Huizen
Uren per week: 24 uur
Tarief: €100 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 15-01-2025
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 06-01-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Opdrachtgever
Huizen; een dorp met een bijzondere geschiedenis, in het prachtige Gooi in Noord-Holland. Met ongeveer 41.000 inwoners is Huizen een gemeenschap die staat voor verbinding, een groene leefomgeving en betrokkenheid bij lokale initiatieven. Er werken meer dan 400 medewerkers voor Huizen.
Als ambtelijke organisatie van de gemeente Huizen hebben we een inspirerende opdracht: samen betrouwbaar onze publieke verantwoordelijkheden vervullen en actief bijdragen aan maatschappelijke uitdagingen. We zijn er voor onze gemeenschap en streven naar tastbare resultaten, gedreven door passie, vertrouwen en daadkracht.
Opdracht
De gemeente Huizen maakt gebruik van de applicatie LEEF voor de VTH-processen (vergunningen, toezicht en handhaving). Wij zoeken een ervaren applicatiebeheerder die niet alleen de bestaande inrichting van LEEF beheert, maar ook actief meedenkt en werkt aan de verdere inrichting van nieuwe processen, specifiek in het kader van de Omgevingswet. Naast LEEF zijn er ook andere applicaties zoals Omgevingsdocumenten (plansoftware) en BerkeleyBridge, die eveneens beheerd moeten worden.
Goed om te weten: Het is toegestaan om deze functie in een duo uit te voeren. Daarbij is de vereiste dat de profielen van beide kandidaten van gelijkwaardig niveau zijn. De beide kandidaten samen moeten voldoen aan de eisen. Het indienen van een duo kan middels één inschrijving.
Meer in detail zijn de taken:
- Gebruikersondersteuning voor LEEF en andere applicaties;
- Gebruikersbeheer (aanmaken van nieuwe accounts in LEEF en het Omgevingsloket, uitdienstzetting van accounts);
- Rapportages maken voor o.a. jaarverslagen en het monitoren van verschillende processen/berichtenverkeer;
- Beheer van koppelingen tussen LEEF, Omgevingsloket, DROP en Zaaksysteem JOIN, in samenwerking met collega's van andere systemen;
- Inrichting van LEEF in lijn met de Omgevingswet;
- Inrichting van nieuwe zaaktypes en werkprocessen in LEEF;
- Functioneel beheer en verdere inrichting van de applicatie in samenwerking met de functioneel beheerder Geo-informatie;
- Inrichting en beheer van briefsjablonen binnen LEEF;
- Testen en in productie nemen van releases van LEEF;
- Het oppakken en afhandelen van wijzigingen en incidenten;
- Beschrijven van VTH-processen en het opstellen van werkinstructies.
Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Kandidaat is uiterlijk per 15 januari 2024 beschikbaar voor 24 uur per week;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel applicatiebeheerder;
3. Een maximum uurtarief van € 100,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer.
Gunningscriteria (weging totaal 100 punten)
4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met LEEF (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het beheren van een andere VTH-applicatie (beschrijf dit duidelijk in je cv) (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het maken van SQL-queries (30 punten);
7. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar binnen een gemeentelijke organisatie (10 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met procesbeschrijving en het maken van werkinstructies (10 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u of de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Accuraat; Klantgericht; Zelfstandig; Samenwerken; Proactief; Resultaatgericht; Energiek; Zelflerend vermogen; Communicatief; Leergierig.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1 (of 2 in een duo uit te voeren waarbij samen 24 uur per week)
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 9 januari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 8 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De aanbestedende dienst vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).