Functioneel Beheerder tweedelijns

Logo van 's-hertogenbosch met gestileerde blauwe figuren boven de naam van de stad, met daaronder een vereenvoudigd watermotief.

Aanvraagnummer: 1497
Organisatie: Gemeente 's Hertogenbosch
Locatie: ’s-Hertogenbosch
Uren per week: 20 per week
Tarief: €70 - €80 per uur
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 1-7-2024
Optie tot verlenging: 2 x 12 maanden
Sluitingsdatum: 27-05-2024 17:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdrachtomschrijving

De vacature is gericht op een functie bij Stadstoezicht. Toezicht en handhaving, parkeren, warenmarkten en evenementen behoren tot je aandachtsgebied.

De belangrijkste taken zijn:

  • Inrichten van autorisaties, processen, tabellen, gegevensverzamelingen in afdelingsspecifieke applicaties;
  • Adviseren over applicatieontwikkelingen en procesverbeteringen;
  • Ondersteuning geven bij problemen en deze oplossen;
  • Ondersteuning geven aan gebruikers;
  • Testen van functionaliteit zowel bij projecten als bij releases en fixes;
  • Optreden als intermediair tussen gebruikers en leveranciers;
  • Begeleiden van acceptatietests;
  • Instructies maken en opleiding geven aan gebruikers;
  • Mede in beeld brengen en houden van koppelvlakken en gegevensuitwisseling;
  • Deelnemen aan projecten;
  • Onderhouden van de documentatie van applicaties;
  • Maken van rapportages en stuurinformatie.

De vacature richt zich hoofdzakelijk op het beheer van de volgende applicaties:

  • Citycontrol (Sigmax) - digtaal handhavingsplatform;
  • Citypermit (Sigmax) – parkeervergunningensysteem;
  • SOSPES (ARS) - digitaal parkeerhandhavingssysteem;
  • Zepcam (Zepcam) - systeem voor bodycams.

Kandidaatomschrijving

Als functioneel beheerder ben je (technisch) handig en in staat om problemen te analyseren. Het is jouw doel om in deze rol kwalitatieve oplossingen te realiseren waarbij je een tevreden gebruiker hoog in het vaandel hebt staan. Je verdiept je in de processen en de informatiebehoefte van de applicatie-eigenaar en vertaalt dit in oplossingen in de applicatie. Je bent:

  • empathisch en weet de gebruikers goed te helpen in hun werk;
  • nieuwsgierig en ga je op zoek naar de vraag achter de vraag;
  • flexibel, maar je kunt ook assertief optreden als de situatie er om vraagt;
  • pragmatisch in je aanpak en handelt kwaliteit- en oplossingsgericht;
  • klantgericht en initiatiefrijk;
  • analytisch en kun je tijdens grote druk je hoofd koel houden en effectief blijven werken;
  • pre: hebt kennis en ervaring met het werken volgens BiSL.

Wij zijn op zoek naar iemand die in een relatief korte tijd kennis van de organisatie en applicaties eigen kan maken, maar die ook in staat is om verbindingen te leggen met collega's, klanten en leveranciers.


Eisen

Minimaal opleidingsniveau
HBO
Minimale werkervaring
1 jaar
Referentie vereist
Minimale competenties
• Je bent in staat om een actieve bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van de afdeling, je deelt je kennis en je haalt die ook op bij andere collega’s;• Je spreekt je omgeving aan op het nakomen van afspraken en geeft hierbij het goede voorbeeld;• Je durft je kwetsbaar op te stellen.
Minimale kennis
• Je bent in staat applicaties en systemen te beheren en onderhouden;• Je bent in staat om de juiste gebruikersondersteuning te leveren.
Gevraagde documenten
Aanleveren na gunning
  • Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument
  • VOG

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 20 %


Gewenst opleidingsniveau
HBO richting ICT.
Weging: 10 %


Gewenste werkervaring
3 jaar.
Weging: 10 %


Gewenste competenties
• empathisch en weet de gebruikers goed te helpen in hun werk;• nieuwsgierig en ga je op zoek naar de vraag achter de vraag;• flexibel, maar je kunt ook assertief optreden als de situatie er om vraagt; • pragmatisch in je aanpak en handelt kwaliteit- en oplossingsgericht;• klantgericht en initiatiefrijk;• analytisch en kun je tijdens grote druk je hoofd koel houden en effectief blijven werken.
Weging: 25 %


Gewenste kennis
Termen als BISL, Scrum, Lean en projectmatig werken komen je bekend voor.
Weging: 10 %


Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Met de top-3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.

Weging: 25 %

Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats op 3 juni 2024.