Fraud Blocker Functioneel beheerder zaaksysteem Djuma | ZZP Opdrachten

Functioneel beheerder zaaksysteem Djuma

Logo van Gemeente Oldebroek met de naam in blauwe tekst en een schildembleem met drie witte bladeren op een groene achtergrond.

Aanvraagnummer: 4601
Organisatie: Gemeente Oldebroek
Locatie: Oldebroek
Uren per week: 32 uur
Tarief: €85 per uur
Duur van de opdracht: 31 oktober 2026
Regio: Gelderland
Startdatum: 45627
Optie tot verlenging: 4 maal 2 maand(en)
Sluitingsdatum: 04-11-2024 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Organisatie
Over de opdrachtgever, H2O:

H2O is een samenwerkingsverband tussen de gemeenten Hattem, Heerde en Oldebroek en heeft een gezamenlijke visie. Met deze visie wordt richting gegeven aan een robuuste en beheersbare informatievoorziening voor de H2O-gemeenten, met als doel: een geharmoniseerd applicatielandschap op basis van generieke processen. Naast grootschalige projecten, waarbij de kernapplicaties en datadistributie opnieuw worden aanbesteed en geïmplementeerd, wordt er ook gebouwd aan de organisatie-inrichting van de informatievoorziening en de IT-governance.

Opdracht
Binnen dit samenwerkingsverband is een nieuw zaaksysteem aanbesteed. Dit systeem wordt de komende jaren geïmplementeerd. De implementatiefase is gestart. Voor deze fase zoeken we een functioneel beheerder Djuma die verantwoordelijk is voor de inrichting van het zaaksysteem en dit afstemt op de behoeften van de drie gemeenten. Als functioneel beheerder Djuma draag je zorg voor de inrichting van het zaaksysteem en ben je verantwoordelijk voor bijbehorende applicaties zoals elektronische handtekeningen, anonimiseringstool en koppelingen met onze backofficesystemen.

Concreet houd jij je bezig met:

  • Applicaties aanpassen naar de wensen van de drie organisaties binnen de vastgestelde kaders;
  • Autorisatiebeheer;
  • De informatievoorziening voor de drie gemeenten verbeteren;
  • Adviseren over huidige en toekomstige ontwikkelingen;
  • Regulier beheer van reeds opgeleverde en in beheer genomen onderdelen van het systeem.

Vereisten / Knock-outcriteria
1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelorniveau in de richting van ICT;
2. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het inrichten van een zaaksysteem;
3. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het beheer van een zaaksysteem;
4. Aantoonbare werkervaring op het gebied van informatiebeheer in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeentelijke instelling;
5. Uurtarief maximaal € 85,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk.

Gunningscriteria
6. Aantoonbare werkervaring met / kennis van zaaksysteem Djuma (25 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met / kennis van I-navigator (25 punten);
8. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van informatiebeheer binnen een gemeentelijke instelling (40 punten);
9. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het opstellen van werkinstructies (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
De competenties, kennis, expertise en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek.

Naast het voldoen aan onze kernwaarden: dienstverlenend, eigenaarschap, verbindend, flexibel en vakbekwaam, vragen wij de volgende competenties:

  • Zelfstandig;
  • Zorgvuldig;
  • Communicatief vaardig;
  • Analytisch;
  • Resultaatgericht.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8/9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op werkdagen en -tijden in overleg.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 7 november 2024 vanaf 14:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 5 november 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • De opdrachtgever zal om een geheimhoudingsverklaring vragen.
  • De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 4 november 2024, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

4601 - Functioneel beheerder zaaksysteem Djuma