Fraud Blocker Gegevensbeheerder BOR (Beheer Openbare Ruimte) - | ZZP

Gegevensbeheerder BOR (Beheer Openbare Ruimte) –

Logo van de gemeente Amstelveen met de tekst "Gemeente Amstelveen" met een rood en zwart schildembleem met daarop drie zilveren kruisen.

Aanvraagnummer: 5261
Organisatie: Gemeente Amstelveen
Locatie: Amstelveen
Uren per week: 16 per week
Tarief: €85 per uur
Duur van de opdracht: 15-1-2025 t/m 1-1-2026
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 15-01-2025
Optie tot verlenging: 4 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 16-12-2024 17:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Deel deze opdracht


Opdrachtomschrijving

Afdeling

De afdeling Projecten en Advies Buitenruimte is verantwoordelijk voor het beleid, advisering, plannen, ontwerpen, voorbereiden en realiseren van projecten en voorzieningen in de openbare ruimte. De afdeling bestaat uit vier teams: Beleid en Advies Buitenruimte, Projectmanagement en Bedrijfsvoering, totaal circa 90 medewerkers. De organisatie bedient twee gemeentebesturen: Amstelveen en Aalsmeer.

Team

Het BOR-proces is in een nieuwe fase beland, waarin veel keuzes gemaakt worden. Denk aan de werkprocessen, koppelingen, verder professionaliseren van de vak applicatie (GeoVisia) en de verdere uitrol binnen de organisatie. Om de BOR verder uit te bouwen wilt de gemeente het gegevensbeheer verder opbouwen.

Samen met de interim gegevensbeheerder willen we het gegevensbeheer BOR verder professionali-seren en de functie opwerken tot een volwaardige functie binnen gemeente Amstelveen en Aalsmeer. De interim gegevensbeheerder zal nauw samenwerken met de adviseur assetmanagement en gegevensbeheer en de assetmanagers om deze functie op te werken. Kortom een functie waarin nog (gezamenlijk) keuzes gemaakt dienen te worden.

Opdracht

Als gegevensbeheerder BOR ben je verantwoordelijk voor het actueel en accuraat houden van de gegevens over de fysieke openbare ruimte. Samen met collega’s deze functie op werken tot een volwaardige functie binnen de gemeente. We doen dit samen, maar verwachten een proactieve benadering.

  • Je werkt samen met vakspecialisten en collega’s uit verschillende teams om ervoor te zorgen dat informatie over assets, zoals wegen, groenvoorzieningen, rioleringen en infrastructuur altijd betrouwbaar en compleet zijn.
  • Je verwerkt samen met de BGT om het GEO-areaal op orde te houden.
  • Je werkt aan de hand van revisies, inspectiegegevens, Geo-BOR berichtenverkeer en/of signaleringen het areaal bij.
  • Je hebt ervaring met het werken met Geo-beheersystemen, data en gegevensbeheer.
  • Het is een pre als je ervaring hebt met het beheersysteem GeoVisia.

De opdracht loopt van 15 januari 2025 tot 1 januari 2026. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken.

LET OP: Voor deze opdrachten komen zzp-ers niet in aanmerking.
Na beoordeling van op schijnzelfstandigheid is er een indicatie van een dienstbetrekking. De werkzaamheden is een onderdeel van de bedrijfsvoering en er is leiding en toezicht (gezagsverhouding).


Kandidaatomschrijving

Profiel

  • Een relevante MBO/HBO opleiding met kennis van het Beheer Openbare Ruimte en daar-naast relevante kennis over Geo-informatie.
  • Ervaring met het werken in Geo-beheersystemen, data en het toepassen van analyti-sche methoden op vraagstukken rond openbare ruimte.
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, om dataanaly-ses op een begrijpelijke manier te presenteren aan verschillende belanghebbenden
  • Kennis van en ervaring met verschillende data-analysetools, zoals Excel of GIS-software
  • Project- en samenwerkingsvaardigheden


Competenties

· Klantgericht

· Resultaatgericht

· Omgevingsbewustzijn

· Communicatieve vaardigheden in woord en geschrift

· Flexibel

· Proactief


In Amstelveen werken we samen, zijn we betrokken en werken we oplossingsgericht. Dit zijn onze kernwaarden en passen bij de manier waarop jij je werkzaamheden uitvoert. Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.


Eisen

Opleiding
Op CV aantoonbaar, minimaal een afgeronde MBO, HBO of WO opleiding binnen het vakgebied. Kennis van software
Op CV aantoonbare kennis van beheersystemen openbare ruimte.
Gevraagde documenten
Aanleveren na gunning
  • VOG
  • Verklaring van geheimhouding en integriteit
  • Formulier gegevens inhuur kandidaat

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 25 %

Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat dient in (maximaal) een A4 gemotiveerd aan te geven wat zijn of haar drijfveren zijn en hoe hij/zij invulling denkt te geven aan de opdracht bij de gemeente Amstelveen. De brief wordt getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht/kandidaat omschrijving. De brief dient door de kandidaat zelf geschreven te zijn.
Weging: 15 %

Beschikbaarheid
De kandidaat is per 15 januari op beschikbaar voor deze opdracht. Graag aangeven wanneer de kandidaat kan starten.
Weging: 5 %

Opleiding
Op CV aantoonbaar een gerichte opleiding gevolgd/behaald in het vakgebied van gegevensbeheer openbare ruimte.
Weging: 10 %

Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring op het gebied van gegevensbeheer openbare ruimte.
Weging: 15 %

Werkervaring
OP CV aantoonbaar werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie in de afgelopen 5 jaar.
Weging: 5 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Resultaten/praktijkvoorbeelden vanuit vorige werkzaamheden.
Competenties voor deze uitvraag.
In hoeverre de kandidaat overtuigt de opdracht succesvol af te ronden.
Weging: 25 %

Interviewplanning

De top 3 van kandidaten wordt door de gemeente Amstelveen uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats op donderdag 19 december tussen 13:00 en 16:00 uur. De gesprekken vinden fysiek op het Raadhuis plaats. De kandidaat dient op deze datum en tijdsblok beschikbaar te zijn.

Reageer nu op deze opdracht!

5261 - Gegevensbeheerder BOR (Beheer Openbare Ruimte) -