Griffiemedewerker

Logo van gemeente de ronde venen met een gestileerde groene en blauwgroen sneeuwvlok naast de tekst.

Aanvraagnummer: 9440
Contractvorm: Detachering ZZP
Organisatie: Gemeente De Ronde Venen
Locatie: Mijdrecht
Uren per week: 36 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 5 maanden
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 06-05-2025 09:00

LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.


Organisatie
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken.
In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van ruim 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt.

Opdracht
1. Ondersteunende en administratieve werkzaamheden
- Ondersteunen bij het opstellen van de concept-agenda’s van de raad en de agendacommissie, en de door de raad ingestelde commissies;
- Zorgdragen voor opnames van raadsvergaderingen;
- Uitvoeren van de logistieke procesgang van de raad, presidium, agendacommissies en voor de door de raad ingestelde commissies;
- Verzorgen van raadscorrespondentie;
- Verzorgen van de inkomende en uitgaande post, met inbegrip van ingekomen stukken;
- Aanspreekpunt voor de (leden van de) raad op facilitair vlak;
- Ondersteunen bij besluitvorming en bestuurlijke processen;
- Ambtelijk secretaris rekenkamer.

2. Informerende werkzaamheden
- Informatie (mondeling en schriftelijk) over producten/diensten van de griffie aan derden;
- Organiseren en faciliteren raadsactiviteiten;
- Beheren en onderhouden raadsinformatiesysteem en begeleiden en ondersteunen van raadsleden hierbij;
- Communiceren van procedures naar de organisatie.

Vereisten
1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
2. Aantoonbare werkervaring bij een griffie in de afgelopen 5 jaar;
3. Aantoonbaar beschikbaar voor avondbijeenkomsten van de rekenkamer;

Gunningscriteria
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring bij een griffie, in de afgelopen 5 jaar (35 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met secretariële, administratieve, organisatorische werkzaamheden (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met uitvoerende communicatiewerkzaamheden (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met Notubiz (benoem duidelijk waar dit is opgedaan) (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Voor kantoorfuncties waarin het mogelijk is om op afstand te werken, is 50% thuiswerken gebruikelijk. Het kan voorkomen bij een specifieke opdracht dat aanwezigheid op kantoor verplicht is op meerdere of alle werkdagen.

Planning
De fysieke / digitale gesprekken bij de gemeente worden gepland in overleg. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 6 mei 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.


Reageer nu op deze opdracht!

(Bijna) evenveel verdienen vanuit Detachering?!