Host

Logo van gemeente krimpen aan den ijssel met een grote blauwe letter "k" naast de blauwe tekst.

Aanvraagnummer: 2252
Organisatie: Gemeente Krimpen aan den Ijssel
Locatie: Krimpen aan den IJssel
Uren per week: 0-12 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 24-06-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie:

Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd.


Opdrachtomschrijving:

Als host of hostess bij de gemeente Krimpen aan den IJssel, ben je het eerste aanspreekpunt voor bezoekers. Je zorgt voor een warm welkom, staat mensen te woord én verwijst ze naar de juiste plek. Gastvrijheid is jou op het lijf geschreven. Je hebt een open houding en staat mensen netjes te woord.


Vereisten / knock-outcriteria

1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als gastheer of vrouw/host in de afgelopen 3 jaar;
3. De kandidaat beheerst de Nederlandse taal goed. Dit zal getoetst worden tijdens het gesprek;
4. Een aantoobare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 3


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)

5. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 (25 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Gastheer of vrouw/Host (35 punten);
7. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente in de afgelopen 3 jaar (25 punten);
8. In het bezit van een geldig BHV diploma (benoem dit duidelijk in het cv) (15 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 5. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Maandag: 08.00 uur – 16.30 uur en donderdagochtend: 08.00 uur – 12.30 uur.


Planning

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 27 juni tussen 09.00 uur en 11.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 26 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.