Aanvraagnummer: 979
Organisatie: Gemeente Wijdemeren
Locatie: Loosdrecht
Uren per week: 24 per week
Tarief: €90 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 15-05-2024
Optie tot verlenging: Mogelijk, maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 03-05-2024 09:00
LET OP! Deze opdracht is gesloten.
Deel deze opdracht
Organisatie
Wij zijn #WijvanWijdemeren! Met ongeveer 200 mensen zetten wij ons in voor zo’n 25.000 inwoners. We zijn een uitdagende werkgever die continu in ontwikkeling is. Kenmerkend zijn de prettige informele werksfeer, de korte lijnen en de diverse ontwikkelingsmogelijkheden. Omdat we relatief klein zijn, weten collega’s elkaar snel te vinden en kun je nog echt een verschil maken. Ook schakel je regelmatig tussen diverse rollen. Zo organiseer, adviseer én voer je vaak ook uit. Het verder ontwikkelen van onze organisatie staat de komende jaren bij ons centraal. Ons doel? Binnen de mogelijkheden zo goed mogelijk aansluiten bij de behoeften van onze inwoners, ondernemers en maatschappelijke organisaties. Onze kernwaarden zijn: eigenaarschap, eigentijds en vernieuwend, inclusief, benaderbaar en professioneel.
Wijdemeren is een schitterende groene gemeente in de Gooi- en Vechtstreek, tussen Amsterdam en Utrecht. De dorpen die samen de gemeente vormen, liggen tussen prachtige wateren en ongeëvenaard natuurschoon waaronder de Loosdrechtse Plassen. De combinatie van natuur en kleine dorpen dichtbij de Randstad geeft precies weer hoe het werken bij ons is: afwisselend!
Opdracht
In deze opdracht staat met stip op 1 het afmaken van de implementatie van het E-HRM (AFAS).
Je werkt daarbij nauw samen met onze interne functioneel beheerder en de externe outsourcingspartner. Daarnaast help jij bij het optimaliseren en digitaliseren van de meest gebruikte werkprocessen in AFAS. Je opdracht is geslaagd wanneer we managementrapportage met 1 druk op de knop kunnen genereren en de gebruikers intuïtief - dan wel getraind - hun weg weten te vinden in het systeem.
We verwachten dat je een brede basis nodig hebt zodat je ook ingezet zou kunnen worden op reguliere werkzaamheden (o.a. verbeteren van onze interne HR-communicatie, businesspartnerschap van bestuur en management en intern HR-advies). Voor de goede orde: we vragen je niet om voorgaande allemaal (in je eentje) op te pakken. Het is opgeschreven zodat je een inkijkje krijgt van waar we staan en naartoe willen. Kortom, we kunnen jou er goed bijhebben wanneer je houdt van verbeteren, doorpakken en bouwen!
Tot slot een toelichting op de uren: idealiter kan je 24 uur per week maken in de periode mei t/m november. Maar omdat we snel willen starten is een opbouw van uren ook bespreekbaar. Zo kan je een huidige opdracht afbouwen en de opdracht bij ons opstarten.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 3 mei 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
Gunningscriteria (weging)
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als HR-adviseur bij een gemeente (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring als projectleider voor de implementatie van het E-HRM/personeels- en salarisadministratiepakket AFAS (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met procesoptimalisatie binnen E-HRM/personeels- en salarisadministratiepakket van AFAS (benoem dit duidelijk in het cv) (30 punten);
7. In bezit van HR-21 certificaat/accreditatie (10 punten);
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van HRM of Personeel & Arbeid;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als HR-adviseur bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar;
3. Een maximum uurtarief van €90,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender;
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
De gemeente Wijdemeren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffende thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Als afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/ op kantoor plaats vinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.
Planning
De gesprekken bij de gemeente Wijdemeren zijn gepland op donderdag 9 mei 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 7 mei 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De gemeente Wijdemeren vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
- Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
- We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Wijdemeren komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.
- Het aangeboden uurtarief is van toepassing op de gehele loopduur van de opdracht (inclusief verlengingen).