Aanvraagnummer: 6001
Organisatie: Omgevingsdienst West-Holland
Locatie: Leiden
Uren per week: 32 tot 36 uur
Tarief: Geen maximum
Duur van de opdracht: 6 maanden
Regio: Zuid-Holland
Startdatum: Zo spoedig mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 6-1-2025 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie van de opdrachtgever naar zzp’ers (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers kunnen wel reageren, maar bij gunning dient men in dienst te gaan via een payroll-, detacherings- of uitzendconstructie. Vermeld in het opmerkingenveld via welke partij de opdracht wordt uitgevoerd of dien de inschrijving direct via deze partij in.
Organisatie
Bij de Omgevingsdienst West-Holland lever je een bijdrage aan de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving. Samen met de provincie Zuid-Holland en twaalf gemeenten werken we aan verbeteringen op het gebied van lucht, bodem, overlast door geur, geluid en gevaarlijke stoffen, en duurzaamheid. Met 190 collega’s maken we impact. Doe je mee?
De opdracht
Voor het team HR zoeken we een hands-on HR-Businesspartner. Het team HR is onderdeel van de afdeling Bedrijfsvoering en verantwoordelijk voor strategische, tactische en operationele HR-taken. Samen met twee HR-businesspartners, een HR-medewerker en de teamleider HR werk je in dit team.
Als HR-Businesspartner adviseer en ondersteun je teamleiders. Je werkt mee aan het programma HR in Control, gericht op het positioneren van HR binnen de organisatie. Projecten zoals de RI&E, het automatiseren van AFAS-onderdelen en implementaties van de CAO SGO zijn onderdeel van jouw werkzaamheden. Vanaf de eerste dag wordt inzet en ervaring verwacht. Je werkt drie dagen per week op kantoor in Leiden.
Wat ga je doen?
- Je bent HR-Businesspartner voor één of meerdere teams;
- Je adviseert en ondersteunt teamleiders bij HR-gerelateerde onderwerpen;
- Je begeleidt complexe personele vraagstukken;
- Je ontwikkelt beleid en schrijft mee aan beleidsstukken;
- Je creëert draagvlak voor projecten binnen besluitvormingsprocedures.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Je beschikt over een eigen telefoon en laptop (niet ouder dan 2019);
2. Beschikbaar per 13 januari voor 24 uur per week;
3. Afgeronde hbo-bacheloropleiding in de richting P&O/HR;
4. Minimaal 5 jaar relevante werkervaring op strategisch-tactisch HR-niveau bij een overheidsorganisatie;
5. Minimaal drie dagen per week aanwezig op kantoor.
Selectiecriteria
6. Afgeronde WO-bacheloropleiding in personeelswetenschappen (15 punten);
7. Ervaring met beleidsvorming en het schrijven van beleidsstukken (20 punten);
8. Werkervaring met arbeidsrecht (20 punten);
9. Werkervaring bij een omgevingsdienst (10 punten);
10. Ervaring met AFAS en HR-analytics (10 punten);
11. Minimaal 10 jaar werkervaring in de afgelopen 15 jaar op HR-niveau bij een overheidsorganisatie (25 punten).
Geef in het cv concrete voorbeelden.
Competenties
- Zeer ruime kennis en ervaring met arbeidsrecht, HR-beleid en CAO SGO.
- Je bent taakvolwassen, resultaatgericht en schakelt makkelijk tussen strategie en praktijk.
- Je hebt een verbindende stijl van samenwerken en onderhoudt relaties effectief.
- Je bent schrijfvaardig en pakt taken proactief aan.
- Je werkt planmatig, houdt overzicht en blijft stressbestendig.
Beoordeling
Kandidaten worden beoordeeld aan de hand van de selectiecriteria. De best scorende kandidaten gaan door naar de volgende ronde.
Functieschaal
Deze functie valt in schaal 11, volgens de CAO van de opdrachtgever.
Aantal professionals
1
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s in het Nederlands met minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.
Planning
Gesprekken vinden plaats op donderdag 9 januari 2025 in de middag. Uitnodigingen worden op woensdag 8 januari verstuurd. Overige kandidaten ontvangen daarna bericht.
Overige informatie
- De opdrachtgever kan om een VOG vragen.
- Indien de opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, dient deze in het handelsregister opgenomen te zijn conform de Waadi.
Reactietermijn
U kunt reageren tot maandag 6 januari 2025, 09.00 uur.