HR medewerker

Logo van 's-hertogenbosch met gestileerde blauwe figuren boven de naam van de stad, met daaronder een vereenvoudigd watermotief.

Aanvraagnummer: 2061
Organisatie: Gemeente 's Hertogenbosch
Locatie: ’s-Hertogenbosch
Uren per week: 36 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 01-07-2024
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 20-06-2024 17:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdrachtomschrijving

Zo omvangrijk als je takenpakket is, zo afwisselend zijn onze werkdagen. Het ene moment heb je een teamoverleg over de lopende zaken, het andere moment begeleid je een arbeidsvoorwaardengesprek. En waar je je vandaag buigt over een complexe verlofaanvraag zit je morgen aan tafel om een Europese aanbesteding voor personeel te bespreken met een manager. Extra interessant: je pakt ook een specifiek aandachtsgebied op waarin jij voor de sector Stadsbeheer dé kenner bent. Welk gebied dat is, bepalen we samen met jou.

Je werkt op de afdeling Personeelsmanagement van de sector Stadsbeheer. Wij adviseren en ondersteunen leidinggevenden en medewerkers van de 12 afdelingen van deze sector bij de uitvoering van hun personele en organisatorische taken. In een ontspannen sfeer werk je samen met een personeelsmanager, een adviseur personeel en organisatie, en vier collega-HR-medewerkers. We sparren graag over complexere vraagstukken. En naast hard werken maken we ruimte voor ontspanning.

  • Je verwerkt mutaties voor de in-, door- en uitstroom van medewerkers in ons personeelsadministratiesysteem AFAS.

  • Je bereidt het hele werving-en-selectieproces voor en leidt dit in goede banen. Zo zorg je voor het uitnodigen van de kandidaten, het plannen van de gesprekken in en het verzorgen van contractvoorstellen.

  • Je geeft advies en voorlichting aan leidinggevenden over (secundaire) arbeidsvoorwaarden.

  • Je beheert de formatie en bezetting van vast en tijdelijk personeel. Worden de juiste functies uitgezet? Kloppen de aangeboden uren? Welke vacatures verwachten we op de korte én lange termijn? Jij hebt het allemaal goed in beeld.

  • Je zorgt voor optimale afstemming over het P&O-beleid met de afdelingen Personeelsmanagement van de andere sectoren binnen onze gemeente. Hierbij haak je ook collega’s van de afdeling Financiën en Informatievoorziening en de afdeling Personele Zaken Concern aan.


Kandidaatomschrijving

Wie ben jij als collega?

Je gaat van nature nauwkeurig om met gevoelige personeelsgegevens, contracten en salarissen. J e weet dat een klein foutje grote gevolgen kan hebben. J e staat stevig in je schoenen, steek t graag de handen uit de mouwen en werk t goed samen met professionals binnen en buiten je team.

De ruimte die je krijgt om je verder te ontwikkelen, pak je met beide handen aan.

Je vind snel je draai in een hecht team waar het werktempo hoog ligt en we elkaar helpen daar waar nodig is.


Eisen

Vereist opleidingsniveau
Minimaal MBO4 diploma in de richting van personeelsmanagement
Vereiste werkervaring
Aantoonbare ervaring met het HRM Systeem AFAS
Gevraagde documenten
Aanleveren na gunning
  • Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument
  • Verklaring omtrent Gedrag

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 15 %


Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De motivatiebrief dient een goed beeld te geven over de kandidaat en welke toegevoegde waarde hij/zij meebrengt.
Tijdens het interview zal hier dieper op worden ingegaan.
Weging: 10 %


Gewenste werkervaring
Ervaring met werken bij een gemeente | Ervaring met het verwerken van personeelsadministratie | Ervaring in een soortgelijke functie
Weging: 25 %


Gewenst opleidingsniveau
HBO opleiding op het gebied van personeelsmanagement | Kennis van personeelsadministratie | Kennis van M365 (Microsoft pakket)
Weging: 15 %


Minimale competenties
Integriteit | Zorgvuldigheid/accuratesse | Samenwerken (multidisciplinair) | Schriftelijke en Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid | Plannen en organiseren | Zelfstandigheid
Weging: 10 %


Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Tijdens het interview wordt dieper ingaan op de motivatiebrief en het voldoen aan de verschillende criteria.

Weging: 25 %

Interviewplanning

Interview vindt plaats op dinsdag 25 juni vanaf 13.30 uur.