Fraud Blocker HRM Specialist / Medewerker | Freelance Opdrachten

HRM Specialist / Medewerker

Logo van gemeente vijfheerenlanden met de naam in kleurrijke verticale letters gerangschikt in drie rijen.

Aanvraagnummer: 7184
Organisatie: Gemeente Vijfheerenlanden
Locatie: Vijfheerenlanden
Uren per week: 24 uur
Tarief: €85 per uur
Duur van de opdracht: 6 maanden (tot 1 september 2025)
Regio: Utrecht
Startdatum: 03-03-2025
Optie tot verlenging: 2 maal 2 maand(en)
Sluitingsdatum: 20-02-2025 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

Organisatie onderdeel
De gemeente Vijfheerenlanden ligt in het midden van het land, in de provincie Utrecht tussen de rivieren Lek en Linge. Een prachtig gebied met polders, uiterwaarden, dijken, molens, boerderijen, steden en dorpen. Vijfheerenlanden ligt centraal bij de snelwegen A2, A15 en A27. In deze groene gemeente wonen ruim 60.000 inwoners. De 16 woonplaatsen hebben elk hun eigen identiteit.

Opdracht
-Het gaat om allround HRM-werkzaamheden (personeels-en salarisadministratie). Voorkomende werkzaamheden:
-Informeren en beantwoorden van vragen van netwerkmanagers en collega’s over interne HR-richtlijnen zoals procedures, arbeidsvoorwaarden en rechtspositie.
-Bewaken en uitvoeren van de administratieve HRM werkprocessen op juistheid en volledigheid, signaleren knelpunten, implementeren verbeteringen in de processen en zorgen voor afstemming met andere collega’s binnen HRM.
-Mogelijk meewerken aan HRM-projecten. Als voorbeeld: inwerken/onboarding, gesprekscycli, arbo, integriteit, bhv, verzuim, afhankelijk waar de kennis is.
- Gastvrouw Introductiedag nieuwe medewerkers.
- Inplannen van trainingen en medewerkers in het kader van leren en ontwikkelen.
- Verwerken  (eenvoudige) personele- en salarismutaties, voert gegevens van nieuwe medewerkers in, stelt arbeidsovereenkomsten op en verzorgt de HRM- en verzuimcorrespondentie.


Vereisten
1. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als HRM medewerker (personeels- en salarisadministratie), of vergelijkbaar;
3. Aantoonbare kennis van de wet- en regelgeving HRM en CAO-gemeenten (licht dit duidelijk toe in het cv);
4. BYOD is van toepassing voor deze opdracht gedurende de hele looptijd inclusief verlengingen.

Gunningscriteria
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als HRM medewerker (of vergelijkbaar) binnen een gemeentelijke instelling (40 punten);
6. Een aantoonbare afgeronde opleiding HR, HRM of Personeelszaken op minimaal mbo niveau (30 punten);
7. Een maximum uurtarief van € 85,- exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer (30 punten);
    a. tot € 85,- (30 punten);
    b. van € 86,- tot € 90,- (15 punten);
    c. Meer dan € 91,- (0 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
- Integer;
- Werken vanuit de verbinding;
- Analytisch;
- Proactief;
- Zorgvuldig.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: di, wo en een derde dag in overleg. Mag ook over 4 dagen verdeeld worden.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 25 februari 2025 in de middag. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 21 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 20 februari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.