ICT Projectleider

Aanvraagnummer: 8519
Contractvorm: Detachering
Organisatie: Waterschap Brabantse Delta
Locatie: Breda/Hybride
Uren per week: 32-36
Tarief: 126
Duur van de opdracht: 7 maanden
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 01-05-2025
Optie tot verlenging: Ja, maar nog niet gespecificeerd.
Sluitingsdatum: 11-04-2025 10:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Opdrachtomschrijving
Wij zoeken een ervaren projectleider ICT die verantwoordelijk is voor de uitvoering van IT projecten binnen Waterschap Brabantse Delta. De focus van de werkzaamheden ligt op:
- Infra-projecten; bijvoorbeeld de vervanging van firewalls of de migratie van on-premise applicaties naar een nieuw virtualisatieplatform.
- Procesautomatiseringsprojecten (OT) binnen de organisatie.
De projectleider zal intensief samenwerken met de technisch architect en de technisch beheerders om verbeteringen en optimalisaties binnen de IT-infrastructuur en OT-omgevingen te realiseren.
De opdracht wordt uitgevoerd voor een periode van 32 - 36 uur per week, met als standplaats Breda.
Werkzaamheden binnen de opdracht
De volgende werkzaamheden moeten uitgevoerd worden:
- Opstellen van een projectplan voor de voorbereidingsfase;
- Zorgdragen voor de bemensing van het projectteam via onze proces- en teammanagers;
- Betrekken van onze interne gebruikers waar nodig;
- Uitvoering geven aan de vooraf gedefinieerde projectresultaten.
Kwalificaties en Ervaring
De kandidaat dient aan de volgende eisen te voldoen:
- Minimaal HBO werk- en denkniveau;
- Minimaal vijf jaar relevante werkervaring in technische projectleiding binnen een ITinfrastructuur;
- Kennis van en ervaring met procesautomatisering (OT) is een pré;
- Ervaring met ITIL, BiSL en ASL beheerprocessen is een pré;
- Kennis van werken onder architectuur;
- Klant- en resultaatgerichte mentaliteit;
- Goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden.
Periode
De werkzaamheden worden uitgevoerd in de periode van 1 mei 2025 t/m 31 december 2025.
Verlenging van de opdracht behoort tot de mogelijkheden (6x met 6 maanden).
Voorwaarden
Uw aanbieding dient op de onderstaande voorwaarden te zijn gebaseerd:
- Kandidaat dient uiterlijk per 1 mei 2025 beschikbaar te zijn (maar liefst per 1 april). Indien
- kandidaat hier niet aan kan voldoen wordt de inschrijving terzijde gelegd. Gelieve in uw aanbieding de mogelijke startdatum te benoemen;
- Beschikbaarheid van minstens 32 uur per week. De functie dient ingevuld te worden door één persoon:
- Thuiswerken hoort tot de mogelijkheden maar de kandidaat dient minstens 16 van de 32-36 uur op ons hoofdkantoor in Breda aanwezig te kunnen zijn;
- Deze opdracht is uitsluitend op basis van detachering. Zelfstandige ondernemers (ZZP’ers) zijn uitgesloten van deelname.