Fraud Blocker ICT Projectmanager | Gemeente Hilversum | ZZP Opdrachten

ICT Projectmanager

Logo van Hilversum Mediastad, met een blauw schild met een geel propellerachtig symbool en de tekst "Hilversum Mediastad" in blauw en geel.

Aanvraagnummer: 4098
Organisatie: Gemeente Hilversum
Locatie: Hilversum
Uren per week: 16 tot 32 uur, flexibele inzet gewenst uur
Tarief: €108 per uur
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 14-10-2024
Optie tot verlenging: 2 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 07-10-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie We werken voor Hilversum, de mediastad van Nederland. Een groene tuinstad, met rijke historie, waar meer dan 93.000 unieke inwoners hun leven op eigen wijze vormgeven. Voor hen zijn we de meest nabije overheid; bereikbaar en toegankelijk. Open en nieuwsgierig, geven altijd antwoord en doen wat nodig is.

We zijn toegankelijk en betrouwbaar, transparant en realistisch in de afspraken die we maken. In onze werkwijzen zoeken we de balans tussen maatwerk en eenvoud. Maken slim gebruik van technologie, data en stellen dit zoveel mogelijk beschikbaar.

Bovenal doen we het samen, sluiten aan op wat er in de stad en in de regio gebeurt en zoeken de dialoog en de samenwerking. Met ons vakmanschap zijn we een betrouwbare partner.

Onze kernwaarden zijn dan ook Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professioneel, Inclusief en Duurzaam.

We willen blijven leren en innoveren met het vizier op de stad. Elke dag willen we dit waarmaken. En als dat een keer niet lukt, spreek ons er dan op aan.

Als je bij ons werkt, kun je zijn wie je bent, ongeacht je achtergrond, hoe je eruitziet en van wie je houdt.

Opdracht

Gemeente Hilversum bereid zich voor op het vervangen van de applicatie (TimeBlockr) voor het maken van afspraken bij de frontoffice. Als projectleider ben je in het kader hiervan verantwoordelijk voor:

  • Het vormen van een projectteam bestaande uit collega’s van afdeling Inkoop, Burgerzaken, Sociaal domein en Informatiemanagement
  • Het opstellen van een Programma van Eisen en aanverwante stukken
  • Het begeleiden van de aanbestedingsprocedure waaronder de nota van inlichtingen en beoordelingsprocedure
  • Het in samenwerking met Inkoop verzorgen van definitieve gunning
  • Het implementeren van de nieuw geselecteerde oplossing

Vereisten/ Kock-outcriteria 1. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau; 2. Aantoonbaar werkervaring met het begeleiden van ICT-aanbestedingen in de afgelopen 5 jaar bij een gemeente; 3. Minimaal 3 implementatie projecten begeleid bij een gemeente met minimaal 90.000 inwoners in de afgelopen 5 jaar (benoem deze duidelijk in het cv); 4. Een maximum uurtarief van €108,- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer; 5. Beschikbaar per 14 oktober 2024 en flexibel qua inzet van uren, verwacht inzet tussen de 16 en 32 uur.

Gunningscriteria 6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectmanager ICT (35 punten); 7. Minimaal 5 aantoonbare afgeronde aanbestedingen begeleid bij een gemeente (40 punten); a. 5 of meer aantoonbare afgeronde aanbestedingen begeleid bij een gemeente (40 punten); b. Tussen de 3 en 5 aantoonbare afgeronde aanbestedingen begeleid bij een gemeente (20 punten); c. Minder dan 3 aantoonbare afgeronde aanbestedingen begeleid bij een gemeente (0 punten). 9. Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau (25 punten).

Competenties

  • Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;
  • Projectmatig werken door goed te organiseren, plannen, termijnen in de gaten houden, aanspreken waar nodig;
  • Weet flexibiliteit en verbinding te paren aan resultaatgerichtheid;
  • Houdt de doelen waaraan het projectresultaat moet bijdragen, in het vizier;
  • Neemt verantwoordelijkheid; neemt het initiatief waar nodig; aarzelt niet om op te schalen indien nodig; legt verantwoording af.

Benodigd aantal professionals 1.

CV-eisen Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen Is hybride werken mogelijk: ja De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Voor de opdracht is een flexibele inzet gewenst. Dit zal tijdens de inzet in overleg wijzigen tussen de 16 en 32 uur per week. Algemene werkafspraak binnen de gemeente is dat men maximaal 50% hybride werkt. Specifieke werkdagen zijn verder in afstemming te bepalen.

Planning De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 10 oktober 2024 tussen 16:00 uur en 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De gemeente verzoekt altijd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Er wordt een VOG screening uitgevoerd conform de VOG screening van de gemeente Hilversum. De verwerkingstijd is maximaal 4 weken, en bij VOG-P screening maximaal 8 weken. De kosten van de VOG zullen ten alle tijden reeds verdisconteerd zijn in het aangeboden uurtarief.
  • We vergoeden geen reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Hilversum komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer is. Eventuele reiskosten die gemaakt worden in opdracht van de gemeente Hilversum voor werk-gerelateerde afspraken kunnen gedeclareerd worden met het ‘DECLARATIE KOSTEN PERSONEEL EN DERDEN’.
  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot 7 oktober 2024 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.