Fraud Blocker Implementatie consultant AFAS en RBAC - Freelance Opdrachten

Implementatie consultant AFAS en RBAC

Logo van veiligheidsregio utrecht met een gestileerd rood en geel schild naast de naam van de organisatie in zwarte tekst.

Aanvraagnummer: 3393
Organisatie: Veiligheidsregio Utrecht
Locatie: Veiligheidsregio Utrecht
Uren per week: 24 per week
Tarief: Geen maximum
Regio: Utrecht
Startdatum: Zo snel mogelijk
Optie tot verlenging: 2 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 30-08-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie


Opdracht

Veiligheidsregio Utrecht maakt gebruik van AFAS-software voor de ondersteuning van de HR-, financiële en inkoopprocessen. Door het intensieve gebruik van AFAS en de verbetermogelijkheden die we bij onze processen zien is er behoefte aan ondersteuning bij het realiseren van deze verbeteringen.

Als implementatie consultant ben je in dit soort veranderingen medeverantwoordelijk voor het overzicht en de implementatie, in de rol van project-lid. Daarnaast bestaan werkzaamheden uit reguliere beheerwerkzaamheden en nazorg van de eerdergenoemde aanpassingen. Tevens ondersteun je in de voorbereiding op en implementatie van een Role Based Access systeem, ten behoeve van een Samenwerkingsplatform, dat gekoppeld dient te worden aan het AFAS-systeem.

Je adviseert proceseigenaren over inrichtingskeuzes en processtappen; Je vertaalt business-wensen in wijzigingen en realiseert deze (met collega’s en partners); je stelt testplannen op en test de oplossing; je lost incidenten op; Je bewaakt de koppelingen en interfaces; Je onderhoudt contacten met gebruikers en leveranciers, je bent de regisseur in je domein, zowel intern als extern. Je hebt daarbij kennis van ITIL en BiSL. Je ondersteunt continu in het verbetertraject en houdt daarbij rekening met de geldende regelgeving, bijvoorbeeld AVG, BIO en/of WOO.


Vereisten/ knock-outcriteria (te beoordelen door Flextender)


1. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het functioneel beheer van AFAS in een overheidsorganisatie;
2. Aantoonbare kennis van en werkervaring met Financieel, HRM, CRM, Projecten én Ordermanagement in AFAS (benoem dit duidelijk in het cv);
3. Aantoonbare werkervaring met implementatere met een Role Based Access systemen (benoem dit duidelijk in het cv);
4. Aantoonbare kennis van én werkervaring met ITIL, BiSL, AVG, BIO en/of WOO (benoem dit duidelijk in het cv);
5. Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. De voertaal bij de VRU is de Nederlandse taal.


Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)


6. Aantoonbare werkervaring met het maken van testplannen en het gestructureerd testen van functionaliteit (benoem dit duidelijk in het cv) (40 punten);
7. Aantoonbare kennis van / werkervaring met projectmatig werken (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met het bouwen van HRM workflows en autorisaties bij een overheidsorganisatie (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
9. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het functioneel beheer van AFAS in de afgelopen 5 jaar bij een veiligheidsregio of gemeente (20 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9.Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Benodigd aantal professionals

1.


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg met opdrachtgever en kandidaat.


Planning

De fysieke gesprekken bij de VRU zijn gepland op tussen 13:45 uur en 16:30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 4 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. De 2 e ronde gesprekken zullen digitaal plaatsvinden op woendag 11 september 2024. ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.