Aanvraagnummer: 5509
Organisatie: Gemeente Land van Cuijk
Locatie: Cuijk
Uren per week: 36 per week
Tarief: €0 - €73 per uur
Duur van de opdracht: 1-1-2025 t/m 31-12-2025
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 01-01-2025
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 16-12-2024 09:00
LET OP! Opdrachten dienen minimaal 1 werkdag voor de sluitingsdatum binnen te zijn voor tijdige verwerking.
Deel deze opdracht
Opdrachtomschrijving
Voor de gemeente Land van Cuijk zijn we binnen Team ICT & Informatiebeheer op zoek naar een projectmedewerker gespecialiseerde informatiebeheerder met expertise op het gebied van analoge archivering en het bewerken/gereed maken van archieven voor overbrenging naar een archiefbewaarplaats.
De werkzaamheden zullen bestaan uit het archiveren van achterstallige analoge archiefwerkzaamheden van de voormalige gemeenten en het verwerken in ons zaaksysteem Join Zaak & Document. Daarnaast dienen een aantal blokken archief inhoudelijk geschoond te worden ten behoeve van overbrenging naar de archiefbewaarplaats.
Kandidaatomschrijving
We zoeken iemand (of 2 personen) die ruime ervaring heeft met bovenvermelde werkzaamheden en de gemeentelijke processen kent. Daarnaast kun je gemeentelijke Selectielijst(en) toepassen. Het bekend zijn met de applicatie Join Zaak & Document is een pré, evenals het in bezit hebben van het diploma VVA (Voortgezette Vorming Archiefbeheer).
Het splitsen van de werkzaamheden in afzonderlijke projecten behoort tot de mogelijkheden.
Eisen
Gunningscriteria
De kandidaat kent de gemeentelijke werkprocessen
De kandidaat heeft in de afgelopen vijf jaren een aantal vergelijkbare trajecten uitgevoerd bij een gemeentelijke organisatie
De kandidaat heeft ervaring met het werken in de zaakapplicatie Join Zaak & Document (van Decos)
De kandidaat heeft relevante scholing gevolgd (bv. SOD, LRM, VVA etc.)
De kandidaat heeft ruime ervaring met en kennis over het toepassen van de gemeentelijke Selectielijst(en)
Interview
Kennis, ervaring, zelfstandigheid