Aanvraagnummer: 2983
Organisatie: Gemeente Land van Cuijk
Locatie: Gemeente Land van Cuijk
Uren per week: 36 per week
Tarief: €0 - €60 per uur
Regio: Noord-Brabant
Startdatum: 01-09-2024
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Sluitingsdatum: 02-08-2024 09:00
Deel deze opdracht
Opdrachtomschrijving
Duur: 4 maanden met optie tot verlenging
Als Informatiebeheerder ben je verantwoordelijk voor allround informatiebeheer, zowel analoog als digitaal. Je opent de post, registreert correct en tijdig, verzendt post, voert kwaliteitscontroles uit en beheert het archief door zaken te archiveren. We werken in het Land van Cuijk digitaal vanuit het centrale zaaksysteem Join Zaak & Document.
Je verricht de volgende werkzaamheden:
- Uitvoeren van allround informatiebeheer, inclusief het openen, scannen en registreren van post in het zaaksysteem Join Zaak & Document.
- Correct en tijdig registreren van documenten en zorgdragen voor een efficiënte postverzending.
- Uitvoeren van kwaliteitscontroles en archivering zaken binnen het zaaksysteem Join Zaak & Document.
- Het behandelen van vragen en verzoeken van medewerkers in Topdesk (incidentbeheer).
Kandidaatomschrijving
- MBO+ werk- en denkniveau, bij voorkeur in het vakgebied informatievoorziening.
- Je hebt ervaring met administratief werk en kunt nauwkeurig werken.
- Bij voorkeur ervaring met allround informatiebeheer, zowel analoog als digitaal.
- Voorkeur voor kennis van en ervaring met het werken in Join Zaak & Document.
- Je bent accuraat, zelfstandig en in staat om met vertrouwelijke informatie om te gaan.
- Goede communicatieve vaardigheden en een proactieve werkhouding.
Eisen
Gunningscriteria
Ervaring met allround (digitaal) informatiebeheer.
Kennis van en ervaring met het werken in Join Zaak & Document.
Interview
Communicatieve vaardigheden, wendbaarheid, zelfstandigheid en werkhouding.