Information Security Officer

Logo van Vervoerregio Amsterdam, met een gestileerde roze "V" met een golfvormontwerp, gevolgd door verticale lijnen en zwarte tekst.

Aanvraagnummer: 3337
Organisatie: Vervoerregio Amsterdam
Locatie: Vervoerregio Amsterdam
Uren per week: 36 per week
Tarief: €110 per uur
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 01-09-2024
Optie tot verlenging: 1 maal 6 maand(en)
Sluitingsdatum: 22-08-2024 09:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Organisatie

Wij zijn een samenwerkingsverband van 14 gemeenten. Het verbinden van verschillende partijen en belangen is onze kracht. We werken aan de meest innovatieve en uitdagende projecten op het gebied van mobiliteit. Werken bij de Vervoerregio betekent hét verschil kunnen maken in de OV-keten in de Amsterdamse regio. Bij alles dat we doen, leveren wij een essentiële bijdrage en geven we richting aan het verbeteren van mobiliteit, de bereikbaarheid en leefbaarheid in de regio Amsterdam. Wil jij dat ook? Dan zijn wij op zoek naar jou!


Opdracht

Als interim ISO ben je ondersteunend aan de CISO maar voer je zeker ook zelfstandig activiteiten uit. Recentelijk is een Informatiebeveiligingsplan vastgesteld die de komende maanden tot uitvoer moet worden gebracht. Speciale aandacht ligt bij:

  • Inregelen en verzorgen van security operations activiteiten
  • Updaten, uitwerken en implementeren van risicomanagement
  • Updaten, uitwerken en implementeren van incidentmanagement
  • Indien kennis/ervaring aanwezig is verschillende privacy activiteiten oppakken


Vereisten / knock-outcriteria

1. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als ISO of soortgelijke functie
2. Aantoonbare werkervaring bij een overheidsinstelling;
3. Maximaal uurtarief € 110,- excl. BTW/inclusief reiskosten woon-werkverkeer;


Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)

4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als ISO bij een overheidsinstelling (20 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met het updaten, uitwerken en implementeren van risicomanagement (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het updaten, uitwerken en implementeren van incidentmanagement/SOC diensten (20 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als ISO of soortgelijke functie (30 punten)
8. Uiterlijk beschikbaar per 1 september 2024 (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.


Functieschaal

Deze opdracht kent een uurtarief van maximaal € 110,- excl. BTW/inclusief reiskosten woon-werkverkeer.


Benodigd aantal professionals

1


CV-eisen

Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.


Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op locatie op dinsdag 27 augustus 2024 en woensdag 28 augustus 2024 van 09:00 uur tot 13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 26 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.