Fraud Blocker Inhuur medewerker adresonderzoek | Gemeente Apeldoorn | ZZP

Inhuur medewerker adresonderzoek

Logo van Apeldoorn met een groen gestileerd bladdessin naast het woord "Apeldoorn" in groen lettertype.

Aanvraagnummer: 4560
Organisatie: Gemeente Apeldoorn
Locatie: Gemeente Apeldoorn
Uren per week: 24 tot 32 uur
Tarief: €80 per uur
Regio: Gelderland
Startdatum: 1-1-2025
Optie tot verlenging: Twee (2) maal zes (6) maanden
Sluitingsdatum: 04-11-2024 10:00

LET OP! Deze opdracht is gesloten


Deel deze opdracht
  


Opdracht omschrijving

Jij komt te werken in een team met 55 collega’s. Wat jouw nieuwe team kenmerkt? Dat is natuurlijk de hoge sociale betrokkenheid en de wil om elke uitdaging aan te gaan. Bij de gemeente Apeldoorn werk je niet alleen aan een optimale dienstverlening voor inwoners en ondernemers, maar ook aan jezelf. Want met volop kansen voor ontwikkeling, zijn we een ambitieuze organisatie. Een dichte deur kom je bij ons niet gauw tegen, betrouwbare en innovatieve collega’s wel!


Verantwoordelijkheden

Als medewerker adresonderzoek voer je de volgende taken uit:

  • Adresonderzoeken (melding, starten adresonderzoek, voornemen, besluiten, uitschrijven)
  • Terugmeldvoorziening (TMV, extern), Terugmeldformulier (intern), mail beheer en onderzoek
  • Briefadressen (aanvragen goedkeuren, weigeren, besluiten, periodiek aanschrijven) (verblijf & adres)
  • Leegstand (periodiek eigenaren van leegstaande panden aanschrijven)
  • Kamerbewoningspanden (periodiek eigenaren van kamerbewoningspanden aanschrijven)
  • Voorbereidende werkzaamheden voor BRP-toezichthouder (LAA, Vitale Vakantieparken, controle kamerbewoningspanden)
  • BAG (uitzoekwerkzaamheden)
  • Interne Overleggroep (BRP-toezichthouder, BAG, Sociaal Domein, wijkteam, wijkagent)
  • Verhuismutaties: Binnen verhuizingen, intergemeentelijke verhuizingen, emigratie

Van alle bovengenoemde taken is het beoordelen, behandelen en afhandelen van adresonderzoeken en de administratieve verwerking ervan het meest belangrijk.

Adresonderzoek doe je door middel van:

  • Analyseren van informatie uit diverse systemen en aanschrijven van betrokkenen.
  • Telefonisch contact leggen met burgers om de juiste adresinformatie te achterhalen, nemen van beslissingen bij het beëindigen van een dossier.
  • Telefonische beantwoording van vragen van burgers en/of collega’s.

Beschikbaarheid

De kandidaat is zo snel als mogelijk, maar uiterlijk vanaf 1 januari 2025 inzetbaar voor 24 tot 32 uur per week voor een periode van zes (6) maanden. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met twee (2) maal zes (6) maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen

1. U voegt een cv inclusief motivatiebrief van maximaal 5 pagina's A4 toe. Bij overschrijding van het maximumaantal pagina's wordt het gedeelte dat deze overschrijding betreft terzijde gelegd en zal de beoordeling en de daaruit voortvloeiende score slechts gebaseerd zijn op het maximum gestelde aantal A4's.

De kandidaat heeft minimaal twee (2) jaar werkervaring met het uitvoeren van adresonderzoeken. Voorgenoemde dient uit het CV te blijken.

De kandidaat heeft kennis en ervaring binnen Burgerzaken. Voorgenoemde dient uit het CV te blijken.

Opdrachtnemer vraagt een VOG met screeningsprofielen 11, 12 en 13 aan voor de medewerker die ter beschikking wordt gesteld.Opdrachtnemer informeert opdrachtgever over bezwaren die de inzet van de medewerker bij opdrachtgever belemmeren. De overeenkomst kan binnen 4 weken worden beëindigd indien uit de aanvraag van de VOG blijkt dat er bezwaren zijn tegen de inzet van de medewerker bij opdrachtgever. Beschikt de medewerker reeds over een VOG dan moet deze zien op inzet bij Opdrachtgever en mag deze maximaal zes maanden oud zijn. De kosten voor de VOG mogen niet doorberekend worden aan Opdrachtgever.

De inschrijver mag maximaal 2 kandidaten aanbieden. Per kandidaat dient een aparte inschrijving ingediend te worden. De inschrijving kan tot maandag 4 november 2024, 10:00 uur ingediend worden. Indien er onverhoopt toch meer dan twee kandidaten door dezelfde inschrijver worden ingediend, zullen enkel de eerste twee (op volgorde van binnenkomst) in behandeling genomen worden.


Gunningscriteria

Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 30 %
Gewicht van kwaliteit : 70 %
Uitleg gunningscriteria

Top

Op basis van de beste kwaliteit-prijsverhouding (BKPV) wordt de top van kandidaten samengesteld. Op basis van de gespreksresultaten wordt één kandidaat geselecteerd. In het geval er uit de gesprekken geen geschikte kandidaat naar voren komt, worden de volgende CV's beoordeeld; zonodig te herhalen tot de selectie is voltooid.

De BKPV komt als volgt tot stand:

prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100 , maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaal score = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )


Gunningscriteria Kwaliteit

60 %

1. De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van adresonderzoeken. Beoordeling: - De kandidaat heeft 2 tot 3 jaar werkervaring met het uitvoeren van adresonderzoeken (1 punt) - De kandidaat heeft 3 tot 5 jaar werkervaring met het uitvoeren van adresonderzoeken (3 punten) - De kandidaat heeft meer van 5 jaar werkervaring met het uitvoeren van adresonderzoeken (5 punten) Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv (+ eventuele korte motivatie).

30 %

2. De kandidaat heeft kennis van en ervaring met de volgende onderdelen: - Briefadressen (aanvragen goedkeuren, weigeren, besluiten, periodiek aanschrijven) (verblijf & adres) - Leegstand (periodiek eigenaren van leegstaande panden aanschrijven) - Terugmeldvoorziening (TMV, extern), Terugmeldformulier (intern), mail beheer en onderzoek Beoordeling: - Geen ervaring met de genoemde onderdelen (0 punten) - Ervaring in 1 van de genoemde onderdelen (1 punt) - Ervaring in leegstand en terugmeldvoorziening (2 punten) - Ervaring in briefadressen en leegstand of briefadressen en terugmeldvoorziening (3 punten) - Ervaring in alle drie de genoemde onderdelen (5 punten) De inschrijver/ kandidaat dient dit een beschrijving toe te voegen waarin hij aantoont met welke onderdelen hij ervaring heeft inclusief praktijkvoorbeelden.

10 %

3. De kandidaat heeft ervaring met het werken in het systeem iBurgerzaken Beoordeling: - Geen ervaring (0 punten) - Ervaring met een vergelijkbaar systeem als iBurgerzaken (3 punten) - Ervaring met iBurgerzaken (5 punten) Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv (+ eventuele korte motivatie).


Gunningscriterium Prijs

Maximaal: € 80,00

Inclusief alle kosten, exclusief BTW.

Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)

De onderstaande competenties worden getoetst tijdens het interview:

  • Gestructureerd
  • Communicatief en op schrift vaardig
  • Analytisch
  • Nieuwsgierig
  • Besluitvaardig
  • Initiatief nemen

Beoordeling:

De kandidaat wordt per competentie beoordeeld. Per competentie wordt de volgende beoordelingsopties aangehouden:
- Voldoet (bijna) niet aan competentie - 0 punten
- Voldoet voldoende aan competentie - 3 punten
- Voldoet (nagenoeg) volledig aan competentie - 5 punten

In totaal zijn er zes (6) competenties. De kandidaat kan daardoor maximaal 30 punten halen voor het interview.


Interviewfase

Beschrijving (uitleg)

Uitsluitend de Externen die na een schriftelijke beoordeling van de Offertes in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen worden uitgenodigd voor een interview.

Indien na de schriftelijke beoordeling van de Offertes blijkt dat er meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal de score op (sub)gunningcriterium kwaliteit van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zal het (sub)gunningcriterium prijs van doorslaggevende betekenis zijn in het bepalen van de definitieve rangorde.

Indien ook in dat geval meer dan drie Externen in de rangorde de plaatsen 1 tot en met 3 innemen, zullen alle betrokken Externen worden uitgenodigd voor een interview.

De interviews zullen plaatsvinden op donderdag 7 november 2024, tussen 09:00 tot 12:00 uur . De kandidaat dient hier rekening mee te houden. De uitnodigingen voor de interviews worden uiterlijk dinsdag 5 november 2024 verstuurd.