Aanvraagnummer: 3956
Organisatie: Gemeente Gooise Meren
Locatie: Gooise Meren
Uren per week: 10 tot 20 uur
Tarief: € 110 per uur
Regio: Noord-Holland
Startdatum: 1-10-2024
Optie tot verlenging: 4 maal 3 maand(en)
Sluitingsdatum: 27-09-2024 09:00
Deel deze opdracht
Organisatie
Bussum, Naarden en Muiden vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collega’s.
We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuïtie. Als je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk.
Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede eigenaar van de oplossing.
Opdracht
De gemeente Gooise Meren heeft een centrale inkoopfunctie. Het inkoopteam ondersteunt en adviseert projectleiders bij diverse inkooptrajecten. Om onze inkoopcontracten optimaal te benutten zijn we nu bezig met de implementatie van een nieuw contractmanagementsysteem van ISPnext International B.V. We zijn op zoek naar een tijdelijke inkoopadviseur die:
- Zelfstandig kan adviseren op Beleidsadvies of -onderzoek, Facilitaire zaken, Financiën en Belastingen, Personeel en Organisatie, Verkiezingen en burgerzaken.
- Goed kan samenwerken en goed is in het actueel houden van de dossiers.
- Een aanjaagrol vervult om inkoopprojecten op tijd en met een goed resultaat af te ronden.
- De missie en visie van GM volgt. Onder andere inzet op duurzaamheid en financiële gezondheid.
- Conform het inkoopproces van Gooise Meren werkt.
- Ondersteunt bij inrichtings- en implementatievraagstukken rondom het contractmanagementsysteem ISP Next.
Vereisten / Knock-outcriteria
1. Uiterlijk beschikbaar per 7 oktober 2024;
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als inkoper bij een overheidsorganisatie.
3. Aantoonbare werkervaring met Europese aanbestedingen.
4. Een maximum uurtarief van € 110,- exclusief btw.
Gunningscriteria (weging totaal 100 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met MVOI (35 punten).
6. Aantoonbare werkervaring met aanbestedingen (30 punten).
8. Aantoonbare werkervaring met een contractmanagementsysteem (25 punten).
9. Een maximum uurtarief van € 110,- exclusief btw (10 punten).
Competenties
- Uitstekende communicatieve vaardigheden.
- Affiniteit met innovatie en circulair inkopen.
- Affiniteit met het optimaliseren van contractmanagement.
- Kennis van complexiteit rondom aanbestedingen bij gemeenten.
- Sterk in plannen / organiseren.
- Professioneel en representatief.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10, verbonden aan de desbetreffende CAO.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
In overleg, maar minimaal 50% fysiek op locatie.
Overige informatie
Opdrachtnemer moet na gunning een VOG overleggen. 'Bring your own device' is van toepassing. Opdrachtnemer is verantwoordelijk voor eigen mobiele telefoon en laptop.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 27 september 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.